„HOLISTIC CLUB” na platformie Sodexo Performance Suite
Program lojalnościowy „HOLISTIC CLUB”, skierowany do osób korzystających z produktów i usług oferowanych przez markę Dr Irena Eris w Polsce, realizowany jest we współpracy z Sodexo Benefits and Rewards Services.
Do prowadzenia i kompleksowego zarządzania programem wykorzystywana jest platforma Sodexo Performance Suite.
Program „HOLISTIC CLUB” jest pierwszym konsumenckim programem lojalnościowych realizowanym przez firmę Dr Irena Eris na tak dużą skalę. Mechanizm programu zakłada nagradzanie uczestników punktami za zakup produktów kosmetycznych oraz korzystanie z usług Kosmetycznych Instytutów oraz Hoteli SPA zarządzanych przez firmę. Następnie punkty są wymieniane na nagrody, wybierane przez uczestników z katalogu przygotowanego specjalnie na potrzeby akcji. Ten nowatorski program konsumencki, który łączy 3 obszary działania firmy, nie ogranicza się tylko do zbierania punktów, ale tworzy w ramach platformy wiele angażujących aktywności przeznaczonych TYLKO DLA KLUBOWICZÓW.
Partnerem wspierającym realizację programu jest spółka Sodexo Benefits and Rewards Services, która w ramach Kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie specjalizuje się m.in. w kompleksowej realizacji projektów wsparcia sprzedaży. W ramach zawartej umowy firma Sodexo zapewnia narzędzie do prowadzenia i zarządzania programem – platformę internetową Sodexo Performance Suite, która umożliwia między innymi komunikację z uczestnikami, bieżącą analizę przebiegu projektu i raportowanie wyników. Sodexo wspiera organizatora akcji również w zakresie dostosowania katalogu nagród do oczekiwań grupy docelowej oraz bieżącego nim zarządzania, a także przygotowania zestawu narzędzi umożliwiających gromadzenie punktów przez konsumentów.
Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.
Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie: www.club.drirenaeris.com
Kontakt:
Diana Stachera
Tel. +48 501 121 711
Fax: +22 402 48 68
E-mail : d.stachera@contrust.pl
O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.
Sodexo Benefits and Rewards Services
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.
Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2013 roku)
Grupa Sodexo na świecie
18,4 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
428 000 pracowników
18. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
33 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji
Sodexo Benefits and Rewards Services
w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych