HOLO FX jako moderatorzy emocji na Wiadukt Show
Jesteście fabryką marzeń… tak określił pomysłodawców Wiadukt Show, Kazimierz Peryt Dyrektor Projektu PKP – PLK SA zaraz po multimedialnym przedstawieniu, które 10 października miało miejsce w Bolesławcu na otwarciu ponad 490 metrowego wiaduktu.
200 punktów świetlnych, najlepsze światła ściągnięte na ten Show z Europy oraz muzyka specjalnie dobrana do efektów pozwoliły ponad 20tysięcznej publiczności doznać wrażeń, których nie da się opisać. To trzeba było zobaczyć!
Zadanie było bardzo ambitne i kreatywne: Bolesławiec, Wiadukt z 1846 roku, 40 tysięczne miasto, kolej łącząca Wrocław ze Zgorzelcem. Panowie zróbcie coś czego nie widział jeszcze nikt - tak wyglądał brief.
Stworzyliśmy pomysł, w który bardzo mocno wierzyliśmy, chcieliśmy zrobić największe wydarzenie świetlne w Polsce i tak się stało powiedział Jakub Pawlak współwłaściciel HOLO FX Poland - organizatora Wiadukt Show.
Agencja skupiła się na niekonwencjonalnych metodach budujących napięcie w celu wywołania efektu „WoW". Z minuty na minutę rosły emocje łącząc efekty świetlne, muzykę, ekran wodny wraz z największym w Polsce mobilnym telebimem.
Organizatorzy nie zapomnieli o atrybutach, które bezpośrednio nawiązują do kolei - w kulminacyjnym momencie widowiska na wiadukt wjechał parowóz z XIX wieku, który charakterystycznym dźwiękiem przywitał zgromadzoną w Bolesławcu widownie dodatkowo zaznaczając swoją obecność kłębami pary.
Ponad 17 minutowy pokaz, w którym brała udział 60 osobowa ekipa, wpłynął na emocje zgromadzonej widowni w sposób, który zaskoczył samych pomysłodawców.
Obawialiśmy się pogody, w sobotę było zimno myśleliśmy, że nie zdołamy zgromadzić takiej widowni, jednak publiczność nie zawiodła - dodał Jakub.
Wydarzenie roku..., Możemy być dumni z takiego otwarcia naszego wiaduktu..., Chciałabym, żeby Wiadukt Show był coroczną imprezą!, Imprezka „zajefajna", dla reżysera szacun.
Tego typu komentarze w Internecie to najlepsze podsumowanie imprezy. Następnego dnia relacja z wydarzenia Wiadukt Show była najbardziej popularnym filmem oglądanym w serwisie Youtube.com w Polsce!
Organizatorem wydarzenia była firma HOLO FX Poland.
Firma HOLO FX Poland istnieje na rynku od 2006r, należy do grupy Universum Promotion Group - działającej na rynku reklamy zewnętrznej.
Nadesłał:
kuźnia pr
|