Home.pl - hosting dla wymagających
Dedykowany zespół w Biurze Obsługi Klienta dostępny 7 dni w tygodniu przez 24h na dobę, zarządzanie wieloma domenami z poziomu jednego konta użytkownika, przypisywanie dowolnej ilości domen do stworzonych kont – to niektóre zmiany wprowadzone przez home.pl w ofercie hostingu.
Klienci, korzystający z Linii Serwerów Profesjonalnych to najczęściej firmy, które na serwerach home.pl instalują strategiczne dla ich biznesu usługi: pocztę e-mail, usługi e-commerce oraz rozbudowane strony WWW.
W przypadku średnich i dużych przedsiębiorstw możliwość błyskawicznego kontaktu z usługodawcą jest jednym z kluczowych kryteriów wyboru oferty hostingowej. Dla tej właśnie grupy firma home.pl stworzyła zespół wysoko wykwalifikowanych konsultantów, którzy będą dostępni pod dedykowanym numerem infolinii. Porady będzie można także zasięgnąć kontaktując się e-mailowo lub korzystając z kanału czat. Dzięki tak kompleksowemu wsparciu, firma będzie mogła zagwarantować natychmiastową reakcję na zgłoszenia swoich klientów.
„Prosty hosting oferuje obecnie wiele firm, można zaobserwować także ogromną rozpiętość cenową usług (z darmowym hostingiem włącznie). Niestety wielu klientów szybko przekonuje się, że oprócz serwera i łącza internetowego dobry dostawca musi gwarantować odpowiednią jakość obsługi. O ile w przypadku prywatnej strony WWW brak kontaktu z administratorem może budzić frustrację, o tyle w przypadku firmy, która na serwerze przechowuje ważne pliki lub pocztę, brak takiego wsparcia oznacza realne straty finansowe” – komentuje Jan Zaborowski, kierownik produktu z firmy home.pl.
MultiPoczta, łatwiejsze zarządzanie większą ilością domen
Kolejną nowością w Linii Profesjonalnej jest możliwość tworzenia w każdej domenie osobno odrębnych skrzynek pocztowych o tej samej nazwie. Oznacza to, że użytkownik posiadający serwer należący do Linii Profesjonalnej, na którym umieszczone są dwa różne serwisy (przykładowo serwis1.pl i serwis2.pl), ma możliwość stworzenia dla nich dwóch skrzynek pocztowych o tej samej nazwie (np. kontakt@serwis1.pl i kontakt@serwis2.pl). Dzięki temu rozwiązaniu adresy pocztowe będą miały proste nazwy, a wiadomości wysyłane na te adresy będą trafiały do osobnych skrzynek.
Najwięcej, najszybciej i najbezpieczniej
Najwyższą wydajność i niezawodność techniczną usług świadczonych w ramach Linii Profesjonalnej gwarantować będą serwery HP Proliant. Dzięki temu klienci home.pl korzystać będą z najszybszych i najwydajniejszych serwerów dostępnych na rynku. Firma w nowej ofercie zadbała również o kompleksowe bezpieczeństwo - unikatowy system zdublowanej kopii zapasowej. Backup realizowany jest w czasie rzeczywistym pomiędzy niezależnymi centrami zlokalizowanymi w dwóch miejscach w Polsce. Inne cechy tej usługi to zaawansowana wirtualizacja - która pozwala na pełną separację usług w ramach platformy - zasobów serwera, przestrzeni dyskowej, danych Klienta oraz nowy system monitorujący, który bada funkcjonowanie serwerów i usług, pozwalający na prognozowanie heurystyczne i wczesne zapobieganie sytuacjom kryzysowym.
„Zmiany, które wprowadziliśmy wynikają wprost z potencjału, który mamy jako największy dostawca usług hostingowych w Polsce. Firmy, które ograniczają się do zaoferowania przestrzeni dyskowej po jak najniższej cenie, nie są w stanie spełnić takich oczekiwań Klientów jak całodobowy support w języku polskim czy odpowiednio wysoki poziom bezpieczeństwa” – deklaruje Jan Zaborowski.
Nadesłał:
home.pl
|