Hotele Mercure - informacja prasowa
Hotele Mercure to idealne połączenie magii i unikalności miejsc z profesjonalizmem. Goście zyskują więcej, niż tylko przystań z wysokim poziomem usług hotelowych.
Czerpią siłę, poznają i odczuwają lokalny klimat , smakując regionalnych potraw. Indywidualny klimat miejsca powoduje , że nie tylko aktywnie i ciekawie spędzając czas, ale również, że chcą zobaczyć i poznać więcej.
Hotele Mercure to 70 magicznych miejsc, klimatycznych hoteli położonych w dogodnych lokalizacjach, często w centrum miasta, nad morzem lub w górach. Tajemnicą sukcesu sieci Mercure jest połączenie charakteru miejsca, w tym elementów wystroju wnętrz, doboru wyposażenia, menu i czynnika ludzkiego, zaangażowanych pracowników, którzy swoimi działaniami podkreślają moc, ciekawość miejsca, wyjątkowości społeczności, którą Klienci mogą poznać, wzbogacając tym samym swoją wiedzę i doświadczenia. To za sprawą pracowników hotele Mercure tak bardzo się wyróżniają. Ich aktywność , ukierunkowana na walory lokalnego życia wzbogaca atmosferę, w której przebywają Klienci. Standardem jest bardzo bliska współpraca z lokalną społecznością, angażowanie się w różnego rodzaju aktywności kulturalne, kulinarne i modowe. To sprawia, że miejsca te są jeszcze ciekawsze, a Klienci hoteli Mercure mają okazję zasmakować niepowtarzalnego lokalnego klimatu , nie rezygnując nawet na chwilę z profesjonalnej obsługi.
Klienci hoteli Mercure zawsze odpoczywają, pracują w otoczeniu kreatywnych, inspirujących ludzi, gotowych spełnić ich oczekiwania, przewidzieć potrzeby, właściwie zareagować. Zapraszamy do świata hoteli Mercure.
Link do materiału filmowego:
http://www.epresspack.net/dossier-de-presse-mercure-hotels-in-harmony-with-people-and-places/
Kontakt:
Grupa Hotelowa Orbis
Agnieszka Kalinowska – Brand PR, Events Manager GH Orbis
tel. (+48) 22 829 35 48
e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com
Agencja PR:
PRomotion Instytut Events Marek Lenart
Anna Szymczak
tel. kom. (+48) 601 88 44 27
e-mail: anna.szymczak@promotioninstytut.com
Nadesłał:
modowaja
|