Hurtownia internetowa


Hurtownia internetowa
2014-04-09
Hurtownia internetowa dla wielu z osób spoza branży e-commerce nie różni się zbyt wiele od hurtowni stacjonarnej - jest pełna produktów, które możemy włączyć do naszej oferty, możemy wybierać spośród różnych kategorii artykułów, robić im zdjęcia i dokładnie opisywać.
Różnica pomiędzy posiadaniem stacjonarnej a internetowej hurtowni jest jednak znacząca. Oszczędzamy czas oraz pieniądze - dwa najważniejsze wyróżniki, które pojawiają się w całym handlu internetowym. Jeśli posiadasz sklep i chcesz skorzystać z gotowej integracji z hurtowniami - załóż sklep na platformie RedCart.

Sklep internetowy zintegrowany z hurtownią

Dzięki gotowej integracji z hurtowniami na platformie RedCart, początkujący sprzedawca internetowy ma do wyboru ponad 60 dostawców z różnych branż. Zakładając sklep internetowy i mając do wyboru takie branże jak odzież i bielizna, książki, motoryzacja, elektronika czy akcesoria dla dorosłych łatwiej jest znaleźć swoje miejsce w e-biznesie.

Gotowa integracja z hurtownią internetową pozwala sprzedawcy na posiadanie produktów wysokiej jakości od sprawdzonego dostawcy. Towar dla swojego sklepu internetowego można starannie wybrać pod względem przydatności naszej oferty. Oprogramowanie RedCart oferuje innowacyjne podejście dla każdego sprzedawcy. Dzięki integracji z hurtownią internetową możliwe jest szybkie rozpoczęcie sprzedaży. Dlaczego szybkie? Ponieważ ofertę z wybranej przez nas hurtowni można pobrać po zalogowaniu się na stronie, a następnie pobierając udostępnione przez hurtownie pliki .XML, które oferują przygotowane produkty do zastosowania w sklepie internetowym. Po aktywacji usługi w sklepie internetowym i pobraniu oferty produkty zawierają dokładne nazwy produktów, szczegółowe opisy, zdjęcia, stany magazynowe, a także ceny. Warto jednak pamiętać, by poświęcić czas na zmianę opisów produktów, w celu uniknięcia zduplikowanej treści. Zduplikowana bowiem treść nie ułatwi sklepowi szybkiego pozycjonowania się, a co za tym idzie - odnalezienie sklepu przez Klienta będzie utrudnione. Zmienione bądź rozszerzone opisy produktów, z informacjami przydatnymi dla Klienta staną się nie tylko atrakcyjniejsze dla samego kupującego, ale także dla wyszukiwarki Google. Zainwestowany czas pozwoli zatem stać się widocznym dla zainteresowanych jak i polepszy sprzedaż.

Posiadanie sklepu zintegrowanego z hurtownią internetową jest korzystne pod względem wygody i zaoszczędzenia środków finansowych. Korzystając z usług sprawdzonych dostawców masz gwarancję zadowolenia swoich Klientów. W dowolnej chwili można ograniczyć lub poszerzyć swoją ofertę w sklepie internetowym, wybierając szczegółowe grupy towarów lub producentów. Aktualizacje stanów magazynowych i cen są przeprowadzane kilka razy dziennie. To pozwala na posiadanie zawsze aktualnej oferty w sklepie internetowym.

Aby skorzystać z integracji z hurtownią, należy założyć bezpłatny sklep testowy na okres 14 dni, gdzie można skorzystać z dostępnych narzędzi. Po wypróbowaniu sklepu, dokonaniu aktywacji a także zamówieniu indywidualnej grafiki sklepu - można zacząć sprzedaż internetową!

Sklep internetowy jako hurtownia

Dla wszystkich, którzy nie zamierzają poprzestać wyłącznie na sprzedaży detalicznej - RedCart posiada dedykowane oprogramowanie, które jest dostosowanie do prowadzenia hurtowni internetowej. Ponieważ nie warto się ograniczać, od teraz każdy sprzedawca internetowy może prowadzić działalność typową dla modelu B2B. Business to Business pozwala na sprzedaż towarów i usług pomiędzy biznesowymi partnerami, dostawcami czy pośrednikami. Nawiązując kontakty typowe dla modelu B2B można nie tylko rozwinąć swój zasięg sprzedaży, lecz także zostać polecanym przez innych.

Ale to nie wszystko! Posiadasz sklep internetowy, lecz chciałbyś równolegle posiadać hurtownię internetową? Zaawansowane narzędzia, funkcjonalne rozwiązania oraz nowoczesne oprogramowanie sprawi, że każdy posiadacz sklepu udostępni swojemu Klientowi możliwość złożenia hurtowego zamówienia. W ten sposób stworzysz hurtownię internetową, która będzie dostępna przez 365 dni w roku. Łatwy Panel administracyjny usprawni zarządzanie produktami i kategoriami, a Klienci zawsze będą mieć dostęp do aktualnej oferty w sklepie.

Moduł hurtowy, specjalnie dostosowany do rozwiązań w relacjach B2B nie tylko ułatwia zarządzanie całym procesem sprzedaży, ale także stwarza nieograniczone możliwości handlu internetowego. Od teraz posiadacz sklepu interentowego nie musi rezygnować ani ze sprzedaży detalicznej, ani hurtowej. Można ją prowadzić równolegle dzięki takim starannie dopracowanym przez RedCart narzędziom jak:

- wyświetlanie cen wyłącznie dla zalogowanych Klientów,
- przypisywanie Klientów do wybranej grupy hurtowej,
- przyznawanie limitu kredytowego (kredyt kupiecki),
- definiowanie dowolnych rabatów obrotowych,
- rozbudowany system do zarządzania bazą Klientów hurtowych.

Nie można również zapomnieć o wyglądzie e-biznesu. Dla każdej hurtowni internetowej zalecane jest dobranie wyjątkowego projektu graficznego, który pozwoli oddać charakter branży hurtowni. Dostosowana szata graficzna, zgodna z najnowszymi trendami w branży e-commerce zapewni profesjonalny wygląd, który wzbudza zaufanie wśród Partnerów i Klientów.

Nadesłał:

RedCart

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl