Hyundai promuje model Tucson w sportowej stylizacji N Line


Hyundai promuje model Tucson w sportowej stylizacji N Line
2019-05-16
W maju i czerwcu koreański producent samochodów będzie promować model Hyundai Tucson w sportowej stylizacji N Line. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Z początkiem maja startuje nowa kampania marki Hyundai promująca model Tucson N Line, będący pierwszym SUV-em Hyundaia ze sportowym wykończeniem elementów nadwozia i wnętrza. Działania promujące ten model w telewizji będą prowadzone w dniach 6-26 maja. Ponadto, w ramach kampanii pojawi się również sponsoring TV oraz działania online, które potrwają od 1 maja do końca czerwca 2019 r. 
Nadal trwa kampania promująca Wielką Loterię Jazd Testowych, która potrwa do końca września. Spośród osób, które w tym czasie odbędą jazdę testową w dowolnym salonie Autoryzowanego Dealera Hyundai w całej Polsce zostaną wylosowani zwycięzcy nagród: trzech podwójnych wycieczek do Korei, trzech podwójnych wyjazdów na Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC) Niemiec, sześciu samochodów na rok oraz bonów paliwowych Shell.
Za lokalizację spotu TV i przygotowanie bilboardu sponsoringowego odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=4ee5V08qJak

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl