Hyundai Sellout 2017


Hyundai Sellout 2017
2017-10-26
W październiku Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2017, która potrwa do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Wyprzedaż obejmuje większość modeli producenta, w tym Tucson, Santa Fe, i30, i20 oraz Elantra. W zależności od modelu i jego wersji wyposażeniowej, ta niezwykle interesująca oferta może zawierać m.in. upust aż do 24 000 zł czy premię za odkup. Wszystkie oferowane przez markę modele objęte są programem 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów.
 
Działania promocyjne są prowadzone w mediach online oraz w radiu. Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu radiowego jest agencja Opus B.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Nadesłał:

agencja PR Kwadrat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl