I Konferencja Zarządzania Projektami PMI Wrocław
4 i 5 kwietnia 2014 roku w hotelu Mercure Wrocław Centrum odbędzie się I Konferencja Zarządzania Projektami PMI Wrocław.
Wrocławski oddział PMI Poland Chapter przygotował wiele atrakcji dla uczestników I Konferencji Zarządzania Projektami PMI Wrocław. Pierwszego dnia, w ramach całodziennej gry szkoleniowej, słuchacze będą mogli spróbować swoich umiejętności zarządzania projektami przy odbudowie zniszczonego przez wycofujące się siły Osi portu w Massawie, jednym z najbardziej gorących miejsc na ziemi. Program drugiego dnia obejmuje cykl prelekcji, które poprowadzą doświadczeni praktycy zarządzania projektami i portfelami projektów oraz zarządzania strategicznego z takich firm, jak Hewlett-Packard, Objectivity czy Octigo. W planie konferencji organizatorzy uwzględnili między innymi szkolenia dotyczące takich zagadnień, jak:
- „Skuteczne wdrażanie strategii - spojrzenie poza portfele, programy i projekty..." Grzegorz Szałajko
- „Walka o innowacje, czyli zaszczepienie kultury zmian w zespołach operacyjnych i efektywne zarządzanie zmianą" Agata Suszkiewicz, Krzysztof Lubieniecki (Hewlett-Packard)
- „Jak PROCESY mogą nam pomóc prowadzić PROJEKTY i zyskać zaufanie klientów?" Marek Smura (Objectivity)
- „Case study wdrożenia metody łańcucha krytycznego w organizacji zaczynającej stosowanie Scruma" Grzegorz Świstek
- „Zagadki znajome i nieznajome, czyli jak BBC podeszła ludzi inteligentnych" Ryszard Kasprzyk
- „Mity w zarządzaniu projektami" Marcin Żmigrodzki (Octigo)
„Do udziału w premierowej edycji Konferencji Zarządzania Projektami PMI Wrocław zapraszamy praktyków zarządzania projektami, managerów jak i osoby zainteresowane poszerzeniem swojej wiedzy na ten temat" - mówi Gabriel Sznajder, Prezes PMI Chapter Wrocław.
Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji (certyfikaty będą dystrybuowane drogą elektroniczną). Podczas piątkowego i sobotniego spotkania posiadacze certyfikatów PMI będą mogli zdobyć aż 13 punktów PDU (pierwszego dnia - 7 PDU, drugiego dnia - 6 PDU).
I Konferencja Zarządzania Projektami PMI Wrocław
Termin: 4 - 5 kwietnia 2014 (piątek - sobota)
Godziny: piątek 8 - 17; sobota 8 - 16:15
Miejsce: Hotel Mercure Wrocław Centrum, pl. Dominikański 1, 50-159 Wrocław
Warsztaty i prelekcje będą prowadzone w języku polskim.
Więcej informacji na temat I Konferencji Zarządzania Projektami PMI Wrocław można znaleźć na stronie www.pmi.org.pl lub wysyłając zapytanie na adres kontakt.wroclaw@pmi.org.pl
................................................................................................................................................................................
PMI to wiodąca międzynarodowa organizacja non-profit, zrzeszająca ekspertów i entuzjastów zarządzania projektami. Opracowuje standardy zarządzania projektami, wydaje międzynarodowe certyfikaty kompetencyjne (m.in. PMP), promuje zwiększanie rozpoznawalności Zarządzania Projektami i roli Kierownika Projektów we wszystkich sektorach gospodarki. PMI istnieje od 1969 roku, zrzesza ponad 700 000 członków w 185 krajach.
Historia PMI w Polsce sięga roku 2003. Stowarzyszenie powstało w odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku związane z profesjonalnym prowadzeniem projektów. Założycielami PMI w Polsce są zarówno menedżerowie, kierownicy projektów największych polskich oraz międzynarodowych organizacji biznesowych i akademickich, jak również niezależni konsultanci.
Ogromne zainteresowanie zarówno Zarządzaniem Projektami jak i samą organizacją pozwoliło rozszerzyć zasięg działalności na całą Polskę. Od 8 maja 2007 stowarzyszenie działa jako PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski) i przekształciło swoją strukturę powołując początkowo 6 oddziałów w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Łodzi. W 2010 roku powstał oddział Lubuskie uzupełniając aktualny podział organizacyjny PMI. W grudniu 2013 powołane zostały 3 nowe oddziały: Kujawsko-Pomorskie, Katowice oraz Białystok. Obecnie PMI Poland Chapter składa się z 10 oddziałów regionalnych.