I Międzynarodowy Kongres Trade Marketingu w Warszawie


I Międzynarodowy Kongres Trade Marketingu w Warszawie
2009-05-12
Od 27 do 28 maja 2009 roku w Warszawie, odbędzie się I Międzynarodowy Kongres Trade Marketingu.

Organizatorem kongresu jest POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail - polski oddział największej na świecie organizacji, zrzeszającej firmy zajmujące się działaniami marketingowymi w miejscu sprzedaży.

Gośćmi kongresu będą najwyższej klasy międzynarodowi eksperci branżowi, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie strategii i rozwoju zarządzania produktami w miejscu sprzedaży. Profesjonalne panele, debaty, międzykontynentalne videokonferencje czy inspirujące dyskusje, pozwolą na kompleksowe i aktywne poznanie najnowszych, światowych trendów w marketingu handlowym.

Oprócz przedstawicieli Polski, w kongresie wezmą udział goście z Wieliej Brytanii, Irlandii, Włoch, Niemiec, USA i Holandii.  Kongres odbędzie się w warszawskim Centrum Expo przy ul. Prądzyńskiego 12/14. 

W ramach kongresu:

  • "Marketing at-Retail Day" dotyczący działaniom marketingowym w miejscu sprzedaży
  • "Cyfrowe Światy Reklamy", którego tematyką będą nowoczesne rozwiązania komunikacji elektronicznej
  • II edycja POPAI Poland Awards - najbardziej prestiżowego, światowego konkursu rozwiązań P.O.S.
  • Digital Signage Showroom - wystawa narzędzi komunikacji cyfrowej.

Szczegółowe informacje na stronie www.marketingatretail.pl

Organizatorem kongresu jest POPAI Poland.

Główny patron medialny: Trade Marketer - Pierwszy Magazyn Trade Marketingu (www.trademarketer.pl)

Partnerzy medialni i merytoryczni: Nowoczesna Firma (www.nf.pl), Media Run (www.mediarun.pl), Marketing przy Kawie (www.marketingprzykawie.pl) i serwis społecznościowy Goldenline (www.goldenline.pl)

Główny partner technologiczny: NEC Display Solutions (www.nec.pl) i DDS Poland - dystrybutor systemu Scala (www.ddspoland.com)

Stowarzyszenie POPAI Poland

POPAI (The Global Association for Marketing at-Retail) to międzynarodowe stowarzyszenie non profit, którego historia sięga 1936r.  Skrót "POPAI" oznacza "The Point of Purchase Advertising Institute", który wcześniej był rozwinięciem nazwy organizacji. 

POPAI jest jedyną na świecie, globalną organizacją dedykowaną branży marketingu handlowego (marketing at-retail), dysponującą 20 światowymi niezależnymi oddziałami i siedzibą w Waszyngtonie DC. Ponad 1.300 członków stowarszyszenia na arenie międzynarodowej, otrzymuje profesjonalne wsparcie i ochronę interesów branżowych, ochronę praw własności intelektualnej i praw ustawodawczych. POPAI jako reprezentant firm branży marketing at-retail koncentruje się na prowadzeniu działalności badawczej, edukacyjnej i promocyjnej ukierunkowanej na rozwijanie skutecznych i efektywnych strategii marketingowych, relizowanych przez marketerów w handlu detalicznym.  

Do najbardziej znanych członków stowarzyszenia należą Anheuser-Busch, Caterpillar, Coca Cola, Energizer, Kelloggs, Microsoft, Pepsi-Cola, R.J. Reynolds, Texas Instruments czy sieć Wal Mart.  Oddziały stowarzyszenia działają w takich krajach jak: Kanada, USA, Meksyk, Brazylia, Argentyna, RPA, Belgia, Holandia/Luksemburg, Dania, Norwegia, Finlandia, Szwecja, Czechy, Słowacja, Polska, Francja, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Irlandia, Rosja, Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australia, Nowa Zelandia, Japonia, Indie.  POPAI wypracowuje obowiązujące, światowe standardy dotyczące trade marketingu, prowadzi projekty badawcze i edukacyjne. Jest organizatorem  najważniejszych na świecie konkursów (POPAI Awards) na najlepsze rozwiązania promocyjne w miejscu sprzedaży, nazywane "Oskarami P.O.S.". 

Polski oddział POPAI powstał w listopadzie 2007r. na mocy umowy międzynarodowej zawartej w USA. Umowa określa wyłączność reprezentowania organizacji POPAI na rynku polskim, przez Stowarzyszenie POPAI Poland. 

W lutym 2008r. zorganizowano po raz pierwszy w Polsce, konkurs POPAI Poland Awards , w którym wzięły udział najważniejsze polskie i międzynarodowe firmy P.O.S oraz digital signage. Jesienią 2008r. ukonstytuowała się Rada POPAI Poland, w skład której weszli właściciele i zarządzający firmami P.O.S i digital signage w Polsce. W grudniu 2008r. Stowarzyszenie POPAI Poland uzyskało osobowość prawną.

Więcej informacji na stronie www.popai.pl i www.popai.com.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl