Idea Partners Group SA poszerza swoją ofertę dzięki współpracy z Wartą
Idea Partners Group SA podpisała umowę o współpracy z TUnŻ Warta dotyczącą ubezpieczeń grupowych. Rozpoczęta współpraca poszerza i uatrakcyjnia dotychczasową ofertę firmy.
Klientami IPG SA są multiagenci w całym kraju, w szczególności ci, którzy sprzedają ubezpieczenia na życie. IPG SA umożliwia im oferowanie konsumentom produktów ubezpieczeniowych renomowanych towarzystw ubezpieczeniowych. Podpisana właśnie umowa to nowe możliwości, zarówno w zakresie tradycyjnych ubezpieczeń grupowych, skierowanych do grup zamkniętych, jak również tych, dedykowanych dla grupy otwartej.
- To dla nas bardzo ważny moment – mówi Piotr Maciągowski, Prezes Zarządu Idea Partners Group S.A – Podpisanie umowy z Wartą pozwoli na poszerzenie naszej oferty tak, aby była atrakcyjna zarówno dla obecnych, jak i przyszłych klientów – multiagentów sprzedających ubezpieczenia. Ze względu na fakt, że dobieramy oferty TUnŻ, które są wobec siebie maksymalnie komplementarne, mamy możliwość skutecznego dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów.
Współpraca umożliwia także zmianę procesu sprzedaży. Po wejściu umowy w życie, wprowadzonych zostanie również kilka rozwiązań, które dają możliwość lepszego dopasowania oferty do potrzeb konkretnego klienta i umożliwiają mu porównanie kilku ofert. IPG SA wpisuje się tym samym we współczesny model zakupowy klientów, którzy lubią mieć możliwość wyboru, zanim podejmą ostateczną decyzję.
Umowa formalnie wejdzie w życie w momencie uzyskania wpisu do RAU w KNF.
- Z chwilą podpisania umowy o współpracy rozpoczął się proces uzgadniania procesów, zasad komunikacji i intensywne przygotowania do wdrożenia, aby w dniu uzyskania wpisu do KNF możliwe było szybkie uruchomienie sprzedaży. – dodaje Piotr Maciągowski.
Idea Partners Group działa od 2012 roku. W chwili obecnej współpracuje już z 350 multiagencjami. W ofercie firmy, można znaleźć paletę specjalistycznych rozwiązań ubezpieczeniowych i inwestycyjnych z wiodących towarzystw ubezpieczeniowych.
Nadesłał:
brandscope
|