Idealny związek Schulza


2010-11-02
Herbata Black & Green, najnowszy produkt firmy Tetley, debiutuje na polskim rynku w oprawie kampanii autorstwa agencji Schulz Brand Friendly.

Idea przewodnia kampanii ATL, jaką jest idealny związek, nawiązuje do znaku tao jako doskonałej harmonii ducha i ciała, jedności dwóch elementów.

Celem kampanii jest launch nietypowego produktu, będącego absolutną nowością w Polsce. Unikalna mieszanka herbaty zielonej i czarnej to idealne rozwiązanie dla osób pragnących korzystać ze zdrowotnych właściwości herbaty zielonej, nie rezygnując przy tym z intensywnego smaku i aromatu jej czarnej odmiany.

Trwający 20 sekund spot reklamowy pojawił się na kanałach: TVP, Polsat, TVN, Discovery, Animal Planet oraz w pakiecie AT Media. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

O agencji Schulz Brand Friendly:

Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane  realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Tetley, HOOP, Colgate Palmolive, Tantum Verde, Pfeifer & Langen.

Nadesłał:

Schulz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl