Ikea ponownie wyróżniona
„Wróć do mnie!” – nawoływał layout reklamowy Ikea kusząc obszernym (2500 miejsc) parkingiem i wygrywając majową rywalizację o tytuł Plakatu Miesiąca w konkursie City Plakat organizowanym przez Cityboard Media.
Majowa kampania Ikea w Trójmieście była ściśle związana z przebudową lokalnego sklepu. Składające się na nią layouty informowały: „Zmieniam się dla Ciebie! 3x większa IKEA”, „Obiecuję, będzie lepiej! Koniec rozbudowy” i „Wróć do mnie! 2500 miejsc parkingowych” .
Za kreacje odpowiadała agencja Mrufka PR. Majowy Plakat Miesiąca to kolejne wyróżnienie dla Ikea w konkursie City Plakat. Uwagę jurorów zwracały już kreacje reklamujące łódzką placówkę (II miejsca w listopadzie i grudniu, kreacje autorstwa Team One). Wśród majowych plakatów wyróżnił się także layout Raffaello – „Więcej niż tysiąc słów”, nawiązujący do Dnia Matki. Tym razem jurorzy nie przyznali miejsca trzeciego. W konkursie City Plakat, wspólnym projekcie Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media.
Zdobywcy pierwszych miejsc po roku trwania konkursu będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawawww.cityboard.pl
Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|