Ilu Polaków korzysta z Internetu? - czy są tam moi potencjalni klienci?


2013-02-22
Reklama internetowa stale się rozwija. Jej ewolucja raz przyspiesza, raz spowalnia, jednak w porównaniu do ewoluowania reklam emitowanych w innych mediach jak telewizja, czy radio - jest pędzącym gepardem.
Reklama internetowa stale się rozwija. Jej ewolucja raz przyspiesza, raz spowalnia, jednak w porównaniu do ewoluowania reklam emitowanych w innych mediach jak telewizja, czy radio - jest pędzącym gepardem.

W internecie Polacy relaksują się, nawiązują nowe kontakty, szukają pracy, robią zakupy... internetu korzysta coraz więcej Polaków w różnym wieku. Według badania NetTrack, aż 56,70% Polaków regularnie korzysta z sieci. Z sieci korzystają kobiety (51%) i mężczyźni (49%), osoby młodsze i starsze (39% - osoby w wieku 25-39 lat, 29% - osoby w wieku 40-59 lat, 27% - osoby w wieku 15-24 lat, 6% - osoby w wieku powyżej 60 lat), osoby bardziej i mniej wykształcone (41% - wykształcenie średnie, 29% - wykształcenie wyższe, 17% - wykształcenie zasadnicze, 13% - wykształcenie podstawowe).  Nie brakuje internautów doświadczonych korzystających z zasobów sieci od przeszło 5 lat. Aż 57,70 badanych przyznaje, że korzysta z internetu powyżej 5 lat, natomiast 21,5% ankietowanych od 3 do 5 lat.

Jaki z tego wniosek? 
W sieci codziennie nawigują miliony Polaków, każdy z nich w określonym celu. Część z nich tego dnia, którego czytasz poniższy artykuł, chce zakupić produkt lub usługę którym handlujesz bądź wykonujesz. Moc internetu stale rośnie i niedługo sieć stanowić będzie najpotężniejsze medium spośród wszystkich. 

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, a Twoja firma nadal nie pojawiła się w globalnej wiosce - zaprojektuj stronę internetową wraz z nami. Nie pozwól, aby Twoja konkurencja wyprzedziła Cię i zaprzepaściła Twój przyszły rozwój. Ambitni wygrywają, bojaźliwi tracą. Zacznij swoją przygodę z ebiznesem i z przedsiębiorczością internetową już dziś.

Nadesłał:

Mikielis

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl