Imago PR w "Nocy dla Śląska"
Kilkugodzinny program na żywo, transmitowany równocześnie na antenach radiowych, telewizyjnych oraz online, to wspólny sposób regionalnych mediów na promocję Śląska. Za komunikację projektu odpowiada Imago Public Relations.
24 czerwca, w godzinach 19.30-24.00, podczas „Nocy dla Śląska", dziennikarze śląskich mediów regionalnych oraz ponad 100 związanych ze Śląskiem celebrytów, będzie rozmawiać o sprawach ważnych dla regionu.
Osobistości życia publicznego będą także wspierać region w odległych zakątkach globu dzięki rozmowom przez Internet prowadzonym z przyjaciółmi, partnerami biznesowymi, rodzinami, czy kolegami „po fachu".
Program radiowo-telewizyjno-internetowy, jest wspólną inicjatywą „ponad podziałami" najważniejszych regionalnych mediów. Konkurujący na co dzień dziennikarze wspólnie z zaproszonymi przez siebie osobami ze świata polityki, biznesu, nauki czy kultury, debatować będą o rzeczach istotnych dla regionu.
Nocne rozmowy odbywać się będą „w rzeczywistości" - w katowickim Rondzie Sztuki i jednocześnie „wirtualnie" z wykorzystaniem wideo-rozmów internetowych z wieloma osobami na całym świecie. W organizacji „Nocy dla Śląska" weźmie udział kilkudziesięciu dziennikarzy oraz producenci, operatorzy, realizatorzy dźwięku i obrazu, transmisji i scenografowie.
- Działając w myśl zasady: „Nie pytaj co kraj może zrobić dla Ciebie, zapytaj co Ty możesz zrobić dla swojego kraju", podejmujemy inicjatywę mającą na celu promocję Śląska. Każdy, komu region ten jest mu bliski, może śledzić w Internecie co będzie się działo podczas „Nocy dla Śląska". Może też za pomocą bezpłatnych wideo-rozmów połączyć się z kimś internetowo i sam opowiadać o Śląsku - zachęca Andrzej Stefański, jeden z pomysłodawców przedsięwzięcia.
Zaproszeni do rozmów w ramach „Nocy dla Śląska" goście poruszać się będą w takich obszarach jak: kultura, rozrywka, nowe technologie, religijność, medycyna, gwara, kuchnia śląska, sport i gospodarka, w każdym wskazując elementy mogące promować Śląsk.
„Noc dla Śląska" rozpocznie się na antenie TVP Katowice o godz. 19.30 i potrwa do północy. Równolegle będzie trwała transmisja na żywo w Radio Katowice oraz na portalu internetowym www.wyborcza.pl. Zainteresowani programem będą mogli śledzić go na żywo na całym świecie. Radio eM, Radio Piekary i TV Silesia planują kilka wejść na żywo na swoje anteny. Regionalna prasa obszernie zrelacjonuje wydarzenie w piątkowych i późniejszych wydaniach.
Autorami pomysłu są dziennikarze: Andrzej Stefański, Jan Matuszyński (TVP Katowice) oraz reżyser Wojciech Majewski. Całość organizują wspólnie TVP Katowice i Radio Katowice. W projekcie biorą udział min. TV Silesia, Gazeta Wyborcza, Polska Dziennik Zachodni, Gość Niedzielny, Radio Em, Radio Piekary, Sport. Mecenasami projektu są: Marszałek Województwa Śląskiego, Wojewoda Śląski, prezydent Katowic i Górnośląski Związek Metropolitalny.
Logo „Nocy dla Śląska" zaprojektował rektor Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, profesor Marian Oslislo.
Nadesłał:
ap
|