IMR advertising by PR dla Polfy Łódź


IMR advertising by PR dla Polfy Łódź
2011-02-16
IMR advertising by PR podpisała z Zakładami Farmaceutycznymi Polfa Łódź długoterminową umowę na prowadzenie kampanii informacyjnej o preparatach z serii Sensilab.

Rozpisane na dwanaście miesięcy prace promocyjne obejmą systematyczne dostarczanie zróżnicowanych wiadomości tekstowych i wizualnych do wybranych mediów.

Studio graficzne agencji wykona cykl multimedialnych prezentacji, będzie na bieżąco przygotowywało ilustrowane press kity oraz immemoria.

„Z przyjemnością podejmujemy pracę dla Polfy Łódź, gdyż mieliśmy już okazję przetestować suplementy diety oraz produkty linii Sensilab, szczególnie te zawierające esencję młodości czyli koenzym Q10. Rozpoczynamy  konferencją prasową, a w harmonogramie mamy jeszcze m.in. cykl warsztatów dla dziennikarzy z udziałem uznanych konsultantów naukowych, lekarzy i psychoterapeutów. Przygotowujemy też liczne atrakcje, które twórczo zainspirują dziennikarzy.” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.

Warszawska agencja na przestrzeni lat przygotowywała tematyczne piarowe kampanie dla dużych i małych, również rodzinnych, polskich firm farmaceutycznych i kosmetycznych, a także dla koncernów zagranicznych.

Obok promocji produktów, IMR advertising by PR zajmuje się także organizowaniem jubileuszy. Ze znaczących prac wymieńmy choćby stulecie niemieckiego preparatu Amol, przygotowane dla firmy Nycomed.

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl