IMR advertising by PR egeszsegere! (na zdrowie!)
Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli, i do szklanki – tak brzmi stare historyczne przysłowie. Mówi ono o niezwykłych relacjach, ba, nawet przyjaźni łączącej narody: polski i węgierski. Czy tak jest rzeczywiście?
Oczywiście w historii nie obyło się bez niezbyt ciekawych incydentów i epizodów, ale nie zachwiały one powszechnego przekonania o mocnej niewidzialnej więzi między nami a Węgrami. Owo przekonanie, przekazywane z pokolenia na pokolenie przez wiele wieków, zostało oficjalnie potwierdzone w 2007 roku, kiedy to rządy: polski i węgierski ogłosiły 23 marca Dniem Przyjaźni Polsko-Węgierskiej.
Wniosek nasuwa się sam - skoro w mieszkańcach znad Balatonu widzimy bratnie dusze, to bardzo chętnie poradzilibyśmy się ich w sprawach dla nas trudnych czy takich, z którymi nie możemy sobie sami dać rady, np. w tych związanych ze zdrowiem.
Warszawska agencja IMR advertising by PR z całą pewnością nie może narzekać na brak zajęć. Ostatnio zwróciła się do niej węgierska firma Herbalyes (która ma swoją siedzibę w Budapeszcie) z propozycją, aby ta zajęła się jej obsługą PR-ową. Okazało się bowiem, że firmę znad Balatonu urzekły niestandardowe pomysły i niebywała skuteczność warszawskiej agencji, której klienci i ich produkty tak często pojawiają się w prasie. Nie bez znaczenia było również to, że agencję IMR advertising by PR firmie Herbalyes zarekomendowali jej przyjaciele z Polski.
Firma Herbalyes skupia się na produkcji suplementów diety, które chętnie kupują jej krajanie. A skoro cieszą się dużym zaufaniem u Węgrów (firma ma również przedstawicielstwa w innych krajach Europy), może zainteresują i Polaków. Pomóc w tym ma właśnie IMR advertising by PR.
Agencja będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami - szczególnie z prasą zdrowotną, poradnikową i kobiecą, zorganizowanie eventu dla dziennikarzy, opracowanie materiałów prasowych (teczek, toreb na produkty, naklejek na płyty, a także gadżetów świątecznych), budowę świadomości marki Herbalyes wśród polskich konsumentów oraz doradztwo w zakresie PR.