IMR advertising by PR i amerykański sojusznik


IMR advertising by PR i amerykański sojusznik
2008-03-03
Choć nowy rok rozpoczął się dwa miesiące temu, nie jest za późno na nowe noworoczne postanowienia. „Pora wziąć się za siebie i zacząć ćwiczyć” – ile razy powtarzaliśmy to zdanie w duchu. Kończyło się to, niestety, zawsze tak samo.

Zimowa aura nie zachęca do wytężonego wysiłku - lepiej włożyć ulubione kapcie i usiąść w wygodnym fotelu przed telewizorem. A potem dziwimy się, że nasz brzuch rośnie i rośnie... Ani się obejrzymy, a przyjdzie lato i znajomi będą chcieli wybrać się z nami na plażę - niestety pod ubraniem może kryć się niemiła niespodzianka, czyli niechciane dodatkowe fałdki tłuszczu albo cellulit. Jak temu zaradzić?

Aby pomóc tym wszystkim, którzy nie czują się najlepiej w swoim ciele, amerykańska firma Hamida Pharma (producent preparatów dietetycznych i kosmetycznych) podpisała w lutym br. nową roczną umowę z IMR advertising by PR. Warszawska agencja ponownie zajmie się kompleksową obsługą znanych i cenionych preparatów: BodyPure24 (oczyszcza organizm), BodyShape (wspomaga odchudzanie) i BodyShape krem (uwalnia ciało od cellulitu).

Ale to nie wszystko, ponieważ Hamida Pharma po raz kolejny powierzyła agencji także Myalgan - jedyny w Polsce lek na fibromialgię dostępny w aptece bez recepty. To właśnie dzięki IMR advertising by PR wiedza na temat tej rzadkiej przewlekłej choroby mięśni i stawów w ostatnim czasie znacząco wzrosła.

Do zadań IMR advertising by PR będą należały: komunikacja z mediami, opracowywanie informacji prasowych, kreowanie wizerunku marki, doradztwo w zakresie Public Relations. W najbliższych miesiącach, dzięki wytężonej pracy agencji, o fibromialgii będziemy prawdopodobnie słyszeć i czytać równie często jak o np. astmie czy grypie. Im większa wiedza na jej temat, tym większa tolerancja wobec chorych.

Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl