IMR advertising by PR i feeria zapachowych doznań
W środę, podczas śniadania prasowego w restauracji St. Antonio w Ogrodzie Saskim, IMR advertising by PR dowiedzie, iż rumiankowe kosmetyki pielęgnacyjne marki Kamill nie uczulają, a o taką paskudną przywarę ten wątły kwiatek bywa posądzany.
Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca warszawską agencją IMR advertising by PR, umowę na promocję kosmetyków Kamill niemieckiej firmy Burnus GmbH podpisała całkiem niedawno, a już widać pierwszy efekt pracy w postaci rzeczonego śniadania.
W aurze wiosennych woni Ogrodu Saskiego podczas spotkania z dziennikarkami mediów czytanych przez kobiety zostaną przedstawione kosmetyki Kamill z zachętą do ich wypróbowania.
W 12 żelach pod prysznic, siedmiu kremach oraz balsamach do rąk i paznokci firma Burnus ukryła różnorodność dobroczynnie pielęgnujących naturalnych składników, a także moc cudownych i zaskakujących zapachów.
Tomasz Pniewski, doktor nauk medycznych, dermatolog, a także uznany specjalista medycyny estetycznej z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, pokaże podczas multimedialnej prezentacji, w jaki sposób producent kosmetyków Kamill wyeliminował z nich czynnik alergizujący.
Marka Kamill jest znana i doceniana w Polsce od wielu lat, a niemiecka firma Burnus szczyci się już ponadstuletnią historią. Dr Otto Rohm, znany niemiecki chemik, w 1907 r. założył fabrykę, w której prowadzono badania nad składem chemicznym plam na odzieży oraz wynalezieniem sposobu wykorzystania enzymów przy produkcji środków piorących.
Okazało się, iż po praniu ręce wymagają odpowiedniej pielęgnacji, a stąd był już tylko krok do całej gamy Kamill.
Nadesłał:
IMR advertising by PR
|