IMR advertising by PR i linie lotnicze


IMR advertising by PR i linie lotnicze
2008-08-13
Agencja na zlecenie Przedstawicielstwa Linii Lotniczych w Polsce – BARIP – opracuje szatę graficzną, zredaguje teksty i zajmie się drukiem "Biuletynu Lobbingowego" zatytułowanego "Propozycja zmiany ustawy Prawo lotnicze w zakresie opłat lotniskowych"

IMR advertising by PR, wspólnie z wydawnictwem lobbingowym DAZ PRESS, będzie również odpowiedzialna za dystrybucję „Biuletynu Lobbingowego" do wszystkich posłów i senatorów w parlamencie RP oraz do wskazanych przez BARIP decydentów w ministerstwach (m.in. gospodarki, infrastruktury, skarbu), organizacjach i instytucjach, np. w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej.

Celem wydania „Biuletynu Lobbingowego" jest wsparcie Stowarzyszenia BARIP w jego lobbingu na rzecz zmiany części prawa niekorzystnego dla przewoźników lotniczych.

Lobbing, zwany inaczej rzecznictwem interesów, to wywieranie wpływu na proces decyzyjny w instytucjach władzy państwowej (ustawodawczej i wykonawczej), samorządowej, korporacyjnej i ponadnarodowej. Zamiarem lobbingu jest przekazywanie informacji, przekonywanie do idei, promowanie pomysłów i interesów.

Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl