IMR advertising by PR przedstawia zestaw na wiosnę


IMR advertising by PR przedstawia zestaw na wiosnę
2008-02-25
W kalendarzu zima w pełni – ale w naturze prawie wcale jej nie widać. Są takie dni, kiedy na próżno szukać na niebie spadających płatków śniegu albo oznak szronu na oknach domów. Zima znowu zaskoczyła nas wszystkich. Tym razem swoim nieprzyjściem.

Nastał dobry czas, żeby pomyśleć o wiośnie i lecie. Coraz dłuższe dni zachęcają do dłuższego i intensywniejszego przebywania poza domem, a na to potrzeba energii. Zresztą nie tylko jej.

Na pierwszym miejscu nasz organizm będzie domagać się wzmocnienia odporności, ponieważ pogoda w marcu i kwietniu potrafi być jeszcze złośliwa. Nasza skóra także będzie upominała się o witaminy. Ponadto nie zapominajmy, że wiosna to czas miłosnych igraszek, więc... warto zadbać też o „te sprawy".

Czy organizm nie wymaga od nas za wiele? Czy nie wystarczy codziennie połknąć witaminę C i od czasu do czasu wypić sok multiwitaminowy? Niestety, aby poczuć się młodziej i pełniej korzystać z życia w okresie wiosenno-letnim, należy już teraz regularnie przyjmować np. suplementy diety.

Firma Tymofarm, która w lutym br. podpisała nową umowę z IMR advertising by PR, dobrze wie, jak przygotować nas do wiosny. Warszawska agencja zajmie się kompleksową obsługą trzech produktów, które świetnie nadają się na zestaw „pierwszej pomocy" specjalnie przygotowany na tę porę roku. W jego skład wchodzą: Padma Basic (mieszanka dwudziestu ziół z całego świata w kapsułkach - wzmacnia odporność i poprawia krążenie) Alphol omega plus (dobrze znany preparat dla kobiet - podnosi witalność i uszlachetnia stan skóry) oraz ProMen (odpowiednik Alpholu dla mężczyzn, który stymuluje organizm i dba o płodność).

IMR advertising by PR pracuje dla Tymofarmu od dwóch lat, zajmując się promocją wartościowych składników zawartych w Alpholu i ProMenie. Teraz nadszedł czas na poznanie Padmy Basic. Prezentacja suplementu diety nastąpi podczas śniadania prasowego, na które zaproszeni zostaną - oprócz dziennikarzy - chorzy na sarkoidozę, czyli chorobę układu odpornościowego, z którą dobrze radzi sobie właśnie Padma Basic - kolejny po zegarkach i scyzorykach niezawodny szwajcarski produkt.

Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami, szczególnie z prasą kobiecą, poradnikową, rodzinną oraz dla seniorów, na łamach której z pewnością niejednokrotnie pojawi się któryś z produktów firmy Tymofarm idealnych i wręcz niezbędnych na wiosnę.

Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl