IMR advertising by PR zmienia skojarzenia


IMR advertising by PR zmienia skojarzenia
2009-01-06
Początek nowego roku to okres wielkich zmian i postanowień. Przypomnijmy sobie, czego przede wszystkim życzyli nam najbliżsi podczas dzielenia się opłatkiem w wigilijny wieczór? Czy aby nie „zdrowia”? Może w końcu powinniśmy o nie zadbać?

Warszawska agencja IMR advertising by PR wraz z nastaniem nowego roku zacieśniła współpracę z portugalską firmą Biocol Laboratórios. Jej wynikiem jest przekazanie agencji dwóch nowych produktów, będących zupełną nowością na polskim rynku suplementów diety.

IMR advertising by PR zapewnia, iż spowoduje, aby Portugalia nie kojarzyła się nam wyłącznie z winem, piaszczystymi plażami i ciepłym oceanem, ale także - a może przede wszystkim - z preparatami ActiDigest oraz Biocol OMEGA 3.6.9.

ActiDigest został stworzony, aby poprawić trawienie i zwiększyć ochronę probiotyczną naszego organizmu. Zawiera probiotyki oraz aktywne szczepy bakterii, które mają korzystny wpływ na działanie układu pokarmowego i immunologicznego. Natomiast Biocol OMEGA 3.6.9 łączy w sobie kwasy omega pochodzące z najlepszych znanych źródeł oraz witaminę E.

Firma Biocol Laboratórios to także producent Drenafastu (preparatu roślinnego, który pozwala uzyskać efekt płaskiego brzucha) i Biocolu 24 Slim (działającego chronobiologicznie suplementu diety, który wspomaga odchudzanie i oczyszcza organizm).

IMR advertising by PR będzie odpowiedzialna za zredagowanie materiałów prasowych, kontakty z mediami (publikacje w prasie zdrowotnej, poradnikowej i kobiecej), kreowanie wizerunku w mediach (nie pomijając internetowych) oraz doradztwo w zakresie PR. Umowa została podpisana na półtora roku.

Nadesłał:

IMR advertising by PR
http://www.imr-pr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl