INEA wdroży rozwiązania SAP CRM


2013-04-18
Wdrożenie poprowadzi zespół SAP Consulting z wykorzystaniem metodyki Agile i rozwiązań do szybkiego wdrażania SAP Rapid Deployment Solutions

Warszawa, 17 kwietnia 2013 r. — Firmy SAP Polska oraz INEA S.A. poinformowały o podpisaniu umowy na wdrożenie rozwiązań SAP CRM, portalu samoobsługi klienta oraz aplikacji mobilnych. INEA jest największym w Wielkopolsce operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Wdrożenie realizują konsultanci SAP Polska przy współpracy Partnerów – firm Infovide Matrix oraz Finnsoft.

 

Realizowane obecnie wdrożenie jest kolejnym etapem kompleksowej implementacji systemów SAP w INEA. Firma wdrożyła contact center SAP Business Communications Management (SAP BCM), które usprawnia pracę call center. Wdrożenie aplikacji SAP CRM, portalu samoobsługowego oraz aplikacji mobilnych ma na celu podniesienie jakości usług oraz zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta – kluczowego obszaru działalności firmy, a także zwiększenie jej konkurencyjności. Po zakończeniu wdrożenia wszyscy klienci INEA: ponad 160 tys. klientów indywidualnych i ponad 5 tys. klientów biznesowych, będą obsługiwani przy wsparciu rozwiązań SAP.

 

Projekt realizowany jest z wykorzystaniem koncepcji SAP Rapid Deployment Solutions (SAP RDS), w oparciu o nowatorską metodykę wdrożeniową Agile. Rozwiązania SAP RDS zapewniają klientom pakiet najlepszych praktyk w procesach biznesowych, krótki czas wdrożenia oraz ściśle określone koszty prowadzonego projektu. Pozwalają również na uzyskanie bardzo szybkich rezultatów wdrożenia. Agile, nowatorska metodyka zarządzania projektami biznesowymi, polega na opracowaniu kilku prototypów rozwiązania, które są weryfikowane przez klienta pod kątem celów, jakie aplikacja ma realizować, oraz jego oczekiwań biznesowych.

 

Wdrożenie w INEA jest jednym z pierwszych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym SAP wykorzystuje metodykę Agile. Pierwszy prototyp systemu zostanie wykonany w oparciu o pakiety SAP RDS w zakresie sprzedaży, marketingu, serwisu oraz obsługi reklamacji.

 

Rozwiązania SAP CRM oraz portal samoobsługowy mają na celu umożliwienie klientom INEA zarządzenia wykupionymi usługami, zamawianie usług dodatkowych oraz kontroli stanu rozliczeń bez konieczności kontaktu z infolinią czy biurem obsługi klienta.

 

Aplikacje mobilne będą tworzone w oparciu o rozwiązania SAP Syclo – aplikacje dla pracowników wykonujących pracę w terenie. Umożliwią one przedstawicielom firmy INEA, świadczącym usługi sprzedażowe i serwisowe bezpośrednio u klienta, zdalny wgląd w informacje na temat klienta, historii jego zamówień, stanu jego usług, stanu płatności w dowolnym miejscu i czasie. Pozwolą też wprowadzić do systemu informacje uzyskane podczas realizacji zlecenia u klienta. Aplikacje mobilne będą przeznaczone dla działów sprzedaży oraz serwisu INEA.

 

O wyborze rozwiązań i usług SAP zdecydowały m.in. doświadczenie i kompetencje działu SAP Consulting w realizacji projektów SAP CRM i SAP Rapid Deployment Solutions, pozwalające na spełnienie nietypowych i złożonych potrzeb klienta. Ważne było także nowoczesne podejście do realizowanych wdrożeń i możliwość wykorzystania metodyki Agile.

Nadesłał:

jdunin-keplicz@solskibm.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl