inFakt „odkleja przedsiębiorców od papierkowej roboty”
inFakt.pl – jeden z liderów usług księgowych w Polsce – uruchomił kompleksową kampanię reklamową, obejmującą wiele kanałów dotarcia. Zostanie ona zrealizowana pod hasłem „Odklej się od papierkowej roboty”, za motyw przewodni posłuży zaś wszechobecna, samoprzylepna żółta karteczka.
Głównym celem działań jest zaprezentowanie obecnym i przyszłym przedsiębiorcom nowego, przyjaznego dla użytkownika wymiaru księgowości internetowej oraz zachęcenie do darmowego testowania usług inFakt nawet do 60 dni. W ramach kampanii firma będzie promować także nowy claim marki „Liczy się Twój biznes". Działania będą realizowane przez najbliższych 6 miesięcy.
W kampanii reklamowej inFakt zostaną wykorzystane zarówno standardowe, jak i nowoczesne kanały komunikacji: prasa, internet oraz social media. Dodatkowo będzie ona wspierana przez działania outdoorowe. Do współpracy zaangażowano również znanych z mediów i blogosfery przedsiębiorców, korzystających z usług inFakt.pl. Na stronie kampanii inFaktu już dziś można obejrzeć testimoniale wideo stworzone we współpracy z Arturem Kurasińskim, właścicielem technologicznego bloga AK74, grafikiem/ilustratorem Pawłem Jońcą oraz znanymi krakowskimi alternatywnymi przewodnikami turystycznymi z firmy Crazy Guides.
Każdy z testimoniali został stworzony z myślą o konkretnych grupach zawodowych, do których adresowana jest kampania. Łączy je wspólny mianownik bycia freelancerem, a więc potencjalnym odbiorcą usług księgowych inFakt. Na dedykowane strony docelowe www.inFakt.pl kierować będą osobne linki. Każda z czterech stron zawierać będzie wyjątkowy kontent przeznaczony dla:
- grafików/designerów/ludzi marketingu i mediów,
- kurierów i dostawców,
- prawników i osób świadczących usługi konsultingowe,
- informatyków/programistów/ludzi sektora IT.
Oprócz wspomnianych filmów wideo przewidziano również specjalne darmowe porady adresowane do przedstawicieli wyżej wymienionych branży.
W social media działania będą prowadzone zarówno na profilu inFakt.pl, jak i fan page'u „Księgomość", który od kilku lat pełni funkcję społecznościowego super-doradcy dla obecnych i potencjalnych klientów inFaktu.
Dobro przedsiębiorcy jest dla inFakt.pl nadrzędną wartością, dlatego główną linię kreatywną działań reklamowych zbudowaliśmy wokół dwóch haseł związanych z naszą misją, a więc ułatwianiem życia obecnym i przyszłym klientom. To właśnie ich satysfakcja jest dla nas najważniejsza i stale staramy się dostosować nasze usługi do oczekiwań i zmian, jakie niesie rynek. Dla nas właśnie „Liczy się Twój biznes" i dlatego to hasło stało się mottem przewodnim inFaktu, strategiczną esencją działalności firmy - mówi Wiktor Sarota, prezes inFakt.pl.
W inFakt.pl rozumiemy, że młodzi, coraz bardziej zapracowani przedsiębiorcy nie chcą marnować swojego cennego czasu na rozliczanie faktur, prowadzenie dokumentacji, dojazdy do księgowej czy wizyty w urzędach, a więc na standardowe procedury związane z prowadzeniem tradycyjnej księgowości. Oczekują usług na miarę nowych czasów, a my wychodzimy im naprzeciw. „Odklejamy od papierkowej roboty" dzięki łatwej w obsłudze księgowości online dostępnej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na ziemi. Nasz program do księgowości można za darmo testować przez 30 dni, natomiast biuro rachunkowe inFakt.pl oferuje bezpłatną obsługę specjalistów księgowych nawet przez 2 miesiące. Naszą misją jest stworzenie zupełnie nowego wymiaru księgowości. Chcemy zrewolucjonizować ją tak, jak mBank zrewolucjonizował polską bankowość internetową. To właśnie główne przekazy, jakie stoją za rozpoczętą właśnie kampanią - dodaje Wiktor Sarota.
Autorem idei kreatywnej kampanii jest agencja GONG, zakup mediów koordynuje Marketing Wizards, natomiast wsparciem PR kampanii zajmie się SAROTA PR.
Testimoniale wykonane w ramach kampanii można obejrzeć poniżej:
- Artur Kurasiński
- Paweł Jońca
- Crazy Guides
Nadesłał:
Jacek Dąbrowski
|