INFORMACJA PRASOWA: Kupuj na AliExpress i weź udział w świątecznej kampanii charytatywnej #RazemRob
AliExpress, globalna platforma zakupowa online, należąca do Alibaba Group, ogłosiła start charytatywnej kampanii społecznej #RazemRobimyCuda. Celem akcji jest wsparcie najbardziej potrzebujących w okresie przedświątecznym. W ramach inicjatywy 50 użytkowników aplikacji AliExpress otrzyma darmowe vouchery zakupowe o wartości 100 USD oraz vouchery charytatywne o wartości 500 USD – do wykorzystania na rzecz jednej z trzech wybranych organizacji pozarządowych. Kampania rozpoczęła się na początku grudnia na portalach Twitter i TikTok.
Poprzez kampanię #RazemRobimyCuda w okresie przedświątecznym AliExpress chce zwrócić uwagę
na problem odpowiedzialności społecznej – dzielenie się troską i miłością z tymi, którzy są w niekorzystnej sytuacji i potrzebują wsparcia. To pierwsza tego typu inicjatywa AliExpress w Polsce.
Kampania na portalu Twitter potrwa od 1 do 13 grudnia, z kolei na portalu TikTok od 4 do 10 grudnia.
W tym czasie ich użytkownicy mogą złożyć życzenia komuś, na kim im zależy śledząc #RazemRobimyCuda
i oznaczając @AliExpressRP (Twitter) oraz @aliexpresspolskaofficial (TikTok), a następnie wygrać darmowy voucher zakupowy o wartości 100 USD i wesprzeć jedną z sześciu wybranych organizacji pozarządowych kuponem o wartości 500 USD przekazanym przez AliExpress. Zwycięzcy 10 najbardziej lubianych filmów zostaną ogłoszeni 13 grudnia br. za pośrednictwem indywidualnych wiadomości e-mail od @aliexpresspolskaofficial.
W kampanii bierze udział sześć organizacji pozarządowych: Fundacja Amicis, Przytulisko
w Harbutowicach, Fundacja Projekt ROZ, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Warszawie, Fundacja Koci Zakątek oraz Dom Opieki Społecznej. Dzięki kampanii świątecznej AliExpress,
do wspomnianych podmiotów mogą trafić produkty o łącznej wartości 25 000 USD.
O AliExpress
Uruchomiony w 2010 roku AliExpress (pl.aliexpress.com) jest globalną platformą zakupową, która umożliwia konsumentom z całego świata kupowanie bezpośrednio od producentów i dystrybutorów oraz platformą dla sprzedawców z całego świata, umożliwiającą sprzedaż lokalną
i globalną. AliExpress działa w wielu językach, w tym angielskim, rosyjskim, hiszpańskim, francuskim, polskim, koreańskim i włoskim.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|