Inforsys, lider na rynku korespondencji masowej, RYNKOWYM LIDEREM INNOWACJI 2012


2012-04-17
Firma Inforsys, największy na rynku podmiot wyspecjalizowany w kompleksowych usługach korespondencji masowej, została wyróżniona prestiżowym tytułem RYNKOWY LIDER INNOWACJI 2012 – Jakość, Kreatywność, Efektywność.

„Wyróżnienie tytułem Lider Innowacji 2012 cieszy nas szczególnie, ponieważ innowacyjność i zwiększanie efektywności rozwiązań to podstawa naszego biznesu, a jednocześnie filozofii naszej firmy. Rosnący nacisk na optymalizację kosztów sprawił, że firmy w Polsce coraz szybciej przekonują się do outsourcingu i zamiast inwestować we własną kosztowną infrastrukturę i technologie, coraz chętniej zlecają wyspecjalizowanym firmom takim jak Inforsys procesy, które nie należą do ich podstawowej działalności. Masowa wysyłka faktur i innych druków transakcyjnych oraz przesyłek marketingowych to działania, które wymagają wyrafinowanych technologii i know how – dzięki nieustannym inwestycjom w rozwój oraz najnowocześniejsze technologie, możemy zaoferować Klientom najbardziej zaawansowane i efektywne rozwiązania. Jesteśmy dumni, że doceniają to nie tylko nasi biznesowi partnerzy, ale także eksperci i kapituła konkursu” powiedział Łukasz Sztyber, Prezes Zarządu Inforsys.


RYNKOWY LIDER INNOWACJI 2012 – Jakość, Kreatywność, Efektywność to ogólnopolski program promocyjny organizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Celem Programu jest upowszechniane oraz propagowanie właściwych wzorców, metod wdrażania i strategii działań w zakresie szeroko rozumianej innowacji, a także strategii działań projakościowych w ramach dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa. W założeniu programu przez firmy innowacyjne rozumiane są nie tylko podmioty działające w sektorach nowych, zaawansowanych technologii – wyróżniane są także te operujące w tradycyjnych sektorach, stale jednak inwestujące w nowoczesne rozwiązania, w tym także prace badawcze nad produktami i usługami oraz udoskonalanie procesów.

 

 

Kryteria, jakimi kierowano się przy wyborze laureatów, to przede wszystkim:

 

·       realizacja innowacyjnych inwestycji

·       wprowadzenie na polski rynek nowych usług/towarów/rozwiązań

·       wdrażanie nowych technologii informatycznych

·       współpraca z segmentem naukowo-technicznym

·       poszanowanie zrównoważonego rozwoju

 

Innowacyjne wdrożenia Inforsys: Eko-faktura i TransPromo

 

W ostatnich miesiącach firma Inforsys, lider na rynku korespondencji masowej, wprowadziła z sukcesem na rynek liczne innowacyjne rozwiązania. Wśród nich m.in: Eko-fakturę
i TransPromo.

 

Na początku roku Inforsys wdrożył w firmie Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. rozwiązanie do elektronicznej komunikacji z klientem, którego podstawą jest Eko-faktura. Jest to pierwsze w sektorze energetycznym wdrożenie faktury elektronicznej na taką skalę. Rozwiązanie wpisuje się w nowoczesny trend przechodzenia na wygodne, tanie i przyjazne środowisku formy komunikacji z klientami. Dzięki kompleksowemu rozwiązaniu, każdy odbiorca gazu, który wyrazi zgodę na komunikację elektroniczną, będzie miał dostęp do portalu akceptująco-raportującego umożliwiającego  dostęp do aktualnych i archiwalnych faktur oraz wszelkich innych dokumentów, które zostały wystawione przez PGNiG dla danego odbiorcy.  System  autorstwa Inforsys został w pełni dopasowany do wymagań Klienta.

 

Przykładem innowacyjnego wdrożenia na rynku komunikacji marketingowej jest z kolei wdrożona przez Inforsys usługa Transpromo - połączenie druku transakcyjnego z przekazem marketingowym. Zaprezentowanie oferty na fakturze czy billingu daje duże prawdopodobieństwo, że klient zapozna się z jej treścią. Ponadto umieszczenie faktury i oferty na jednym druku to znaczna oszczędność kosztów. Stąd rosnące zainteresowanie kolorowymi fakturami z miejscem na treści marketingowe. To nie jedyna inwestycja Inforsysu w nowe technologie na tym polu - oprócz unikatowej usługi TransPromo, firma jako pierwsza w Polsce wprowadziła multikanałowy model masowej komunikacji bezpośredniej, dzięki któremu klient może określić, która część korespondencji ma zostać przetworzona w sposób tradycyjny – papierowy, a która z wykorzystaniem elektronicznego systemu obsługi faktur ePlatforma.

***

Firma Inforsys jest liderem sektora korespondencji masowej w Polsce. Od 15 lat specjalizuje się w obsłudze systemów komunikacji masowej dla największych polskich firm z sektora finansowego, telekomunikacyjnego i przedsiębiorstw użyteczności publicznej.

Nadesłał:

INFORSYS SA
http://inforsys.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl