innogy Stoen Operator digitalizuje obsługę klienta


2020-09-24
Dystrybutor energii elektrycznej w Warszawie – innogy Stoen Operator – we współpracy z e-point SA, digitalizuje procesy biznesowe związane z obsługą klienta i rozwija w pełni mobilny portal przyłączeniowy.

 

Od teraz, klienci operatora będą mogli składać wnioski z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami, śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać do nich pisma i co najważniejsze – komunikować się z innogy Stoen Operator za pośrednictwem portalu. 

Obsługa przyłączeń i zgłoszeń serwisowych bez wychodzenia z domu

W pierwszym kwartale tego roku innogy Stoen Operator uruchomił nowoczesny portal przyłączeniowy, który umożliwia załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną 24 godziny na dobę, na dowolnym urządzeniu - bez drukowania, podpisywania dokumentów i wizyt w oddziale. Klienci operatora mogą też śledzić status sprawy, a także umawiać kontakt czy montaż za pomocą interaktywnego kalendarza.

Nowy portal przyłączeniowy to nasza odpowiedź na postępującą cyfryzację, a co za tym idzie dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Takie rozwiązanie nie tylko pozwoli zaoszczędzić czas naszym klientom, ale również umożliwi im załatwienie wielu spraw z domu, co w dobie pandemii dodatkowo zyskuje na znaczeniu - mówi Maria Pacholska, Koordynator Projektów IT innogy Stoen Operator.

Intuicyjny model wypełniania wniosków

Portal opiera się na intuicyjnym modelu wypełniania wniosków. Za jego pomocą użytkownik, chcąc złożyć wniosek na pierwszym ekranie zobaczy kategorie spraw do wyboru. Kolejne pola do wypełnienia będą pojawiały się w zależności od udzielanych przez niego wcześniej odpowiedzi. Dzięki temu, zgłoszenie staje się dużo prostsze, szybsze i możliwe niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Kolejno użytkownik otrzymuje podsumowanie wprowadzonych danych. Po jego zatwierdzeniu, zgłoszenie zostaje automatycznie wysłane do systemu. Następnie sprawie nadawany jest numer i rozpoczyna się jej dalsze procedowanie.

Wybór tego modelu wypełniania wniosków jest wynikiem dogłębnej analizy, jaką przeprowadziliśmy na początku naszej współpracy. Dzięki warsztatom z zespołem projektowym innogy Stoen Operator, mogliśmy poznać potrzeby branży i klientów, a następnie zaproponować rozwiązanie skrojone na ich miarę - dodaje Łukasz Trzaska, Head of Business Unit e-point SA.

Digitalizacja procesów biznesowych

W ramach rozwoju portalu już 90% procent wniosków zostało przeniesionych online. Zarówno tych, które są skierowane do klientów indywidualnych, jak i do firm. W najbliższym czasie operator planuje dalszy rozwój systemu.

Zaspakajanie potrzeb naszych klientów to dla nas kwestia priorytetowa. Właśnie dlatego, chcąc odpowiedzieć na ich oczekiwania biznesowe już wkrótce przystąpimy do digitalizacji wymiany dokumentów z naszymi dostawcami -  Michał Kusiński Solution Manager innogy Polska IT Support.

Nadesłał:

okusmierz@e-point.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl