Innvisio.com – prezentacja produktów w trzech wymiarach
Decyzje zakupowe coraz częściej zapadają przed ekranem komputera. Warto więc zadbać o jak najlepszą prezentację produktów dostępnych w Internecie. Pomysł na to mają twórcy serwisu Innvisio.com - pierwszej na świecie bazy trójwymiarowych wizualizacji sprzętów elektronicznych.
Technologia na dobre wkroczyła do naszego codziennego życia. Według badania przeprowadzonego przez firmy Fleishman-Hillard i Harris Interactive, Internet staje się najważniejszym miejscem podejmowania decyzji zakupowych. W związku z tym warto zadbać, aby prezentacje produktów były na jak najwyższym poziomie.
- Na trójwymiarowej wizualizacji użytkownik ma możliwość samodzielnego obracania wirtualnego modelu urządzenia. To z kolei pozwala na lepsze zapoznanie się z produktem i ułatwia jego wyobrażenie w przestrzeni – mówi Mariusz Bednarczyk, przedstawiciel serwisu Innvisio.com.
Bezpłatne tworzenie wizualizacji
Portal Innvisio.com to baza wizualizacji produktów największych producentów z branży fotograficznej, telekomunikacyjnej, AGD czy RTV. Model biznesowy serwisu opiera się na tworzeniu i udostępnianiu wizualizacji dostarczanych przez producentów i dystrybutorów sprzętu. Co ważne, producent nie ponosi żadnych kosztów związanych z przygotowaniem wizualizacji.
Jednym z pierwszych partnerów serwisu została firma TP-LINK, globalny dostawca produktów sieciowych oraz największy producent tego typu urządzeń w Chinach. Wizualizacje niemalże wszystkich produktów tej firmy są już dostępne na stronie Innvisio.com.
Bezpłatne przeglądanie wizualizacji
Gotowe pliki mogą być również bezpłatnie przeglądane na stronie internetowej. Dzięki integracji z porównywarką cenową Nokaut.pl możliwe jest przeglądanie aktualnych ofert na produkty dostępne w polskich sklepach internetowych. Z kolei na anglojęzycznej i niemieckojęzycznej części portalu przeglądu cen możemy dokonać dzięki współpracy Innvisio.com z Amazon.com, Amazon.de oraz Amazon.co.uk.
- Chcemy wprowadzić do świadomości internautów nowy standard prezentacji produktu. Interaktywna, trójwymiarowa wizualizacja to dobra alternatywa do zwykłych zdjęć. Produkt w takiej formie jest bardziej atrakcyjny dla potencjalnego nabywcy - przekonuje przedstawiciel serwisu Innvisio.com.
Korzystne rozwiązanie dla klientów biznesowych
Podstawową grupą docelową Innvisio stanowią przede wszystkim sklepy internetowe mające w swojej ofercie produkty, które zostały już zwizualizowane.
Wykorzystanie wizualizacji w celu prezentacji produktu np. w sklepie internetowym wiąże się z drobnymi opłatami. Pobranie wizualizacji jest możliwe po dokonaniu jednorazowej opłaty bądź wykupieniu odpowiedniego abonamentu. Następnie klient pobiera kod wizualizacji zintegrowany z bazą portalu i tym samym aktywuje prezentację na swojej stronie.
Wizualizacje produktów są dostępne tutaj: http://innvisio.com/pl/produkty
Nadesłał:
Monika Kulej
|
Wasze komentarze (1):
-
~Yupi, 2013-01-29 12:19:34
Z mojego punktu widzenia szczególne znaczenie ma AGD, chętnie przerzucę się na zakupy online w tej kategorii. :)