Inny wymiar wdrożenia alfa Contact Center w Universal Agent SA


Inny wymiar wdrożenia alfa Contact Center w Universal Agent SA
2012-06-01
Alfavox wdrożył w ubiegłym roku rozwiązanie alfa Contact Center w firmie Universal Agent SA. „Po kilkunastu miesiącach współpracy system Alfavox jest wysoko ocenianym rozwiązaniem" – mówi Janusz Tomiczek, Prezes Alfavox.
Sprawna i efektywna obsługa klienta to podstawowy wymóg stawiany przed firmami działającymi w warunkach dużej konkurencji. Istnieje wiele sposobów dotarcia do nowych nabywców oraz zapewnienia wsparcia dla już pozyskanych klientów. Kontakt telefoniczny jednak pozostaje często najefektywniejszym sposobem na uzyskanie potrzebnych informacji.  alfa Contact Center, jeden z flagowych produktów firmy Alfavox, jest zaawansowaną platformą telekomunikacyjną służącą do kompleksowej i inteligentnej obsługi ruchu telefonicznego i wspomagania zarządzania pracą w firmie realizującej kampanie telemarketingowe. alfa Contact Center to system, który wykracza poza standardowo rozumiane rozwiązanie technologiczne. Obserwując zmiany runku usług call center, powstające wyzwania i nowe potrzeby związane ze wspomaganiem procesów zarządczych w prowadzeniu call center, Alfavox zintegrował swoje rozwiązanie z systemem motywacji konsultantów, e-learningiem oraz rozwiązaniem zapewniającym optymalne zarządzanie obsadą stanowisk. Tym samym system alfa Contact Center możemy zaliczyć do kompleksowych rozwiązań w zakresie prowadzenia i zarządzania pracą w firmach i działach realizujących projekty telemarketingowe. Skuteczność rozwiązania potwierdzają wdrożenia w wielu firmach zajmujących się outsourcingiem usług teleinformatycznych.

Universal Agent SA to firma dynamicznie rozwijająca się, stale poszukująca nowych narzędzi, metod i rozwiązań do zastosowania w zakresie prowadzonej działalności. Innowacyjne podejście w realizowanych projektach wymaga współpracy z partnerami gwarantującymi możliwość dostosowania swoich systemów do indywidualnych wymagań firmy. Dostarczone rozwiązanie alfa Contact Center spełnia nasze oczekiwania, szczególnie dzięki przekroczeniu rozumienia systemu poza standardowe rozwiązanie technologiczne. Contact center to dla nas system teleinformatyczny wspomagający zarządzanie procesami, rekrutacją i motywacją, a to ze swoim rozwiązaniem zapewniła nam firma Alfavox - mówi Marek Kozioł, Prezes Zarządu Universal Agent SA.

Sprawne i skuteczne prowadzenie kampanii telemarketingowych to w znacznie mniejszym stopniu technologia – decydująca jest metodologia, wspierana przez odpowiednie narzędzia zapewniające szybką reakcję i możliwość wprowadzania zmian oraz udoskonaleń w realizowanych procesach.

- Zrozumienie i stosowanie tych zasad we współpracy ze strony Alfavox pozwoliło na wysoko ocenianą współpracę oraz wydanie zdecydowanie pozytywnej opinii dla systemu przez zespół Universal Agent SA – dodaje Marek Kozioł.

Alfavox Sp. z o.o. jest dostawcą zaawansowanych platform dla systemów telekomunikacyjnych klasy contact center dedykowanych dla małych, średnich i dużych odbiorców. Posiada unikalne kompetencje w zakresie projektowania i implementacji systemów informatycznych i realizacji zaawansowanych projektów integracyjnych. Produkty Alfavox oparte są na autorskich rozwiązaniach systemowych i dostosowane indywidualnie do każdego klienta, do jego specyfiki, potrzeb, a także planów dalszej rozbudowy.

Nadesłał:

alfavox

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl