Inteligentne AGD made in Poland – Amica Wronki S.A. wprowadza na rynek nową linię Amica IN.


2015-05-20
Piekarnik sterowany smarfonem, intuicyjny wyświetlacz z ekranem dotykowym, urządzenia komunikujące się między sobą bezprzewodowo, wzornictwo charakteryzujące się użytecznością. Innowacyjne wnętrze zamknięte w nowoczesnej oprawie - to nowa linia Amica IN.

Inteligentne AGD polskiej produkcji trafi do sklepów już w połowie maja, idealnie wpisując się w coraz bardziej popularny trend smart home.

Producenci sprzętu AGD, odpowiadając na potrzeby coraz bardziej wymagającego konsumenta, prześcigają się obecnie we wprowadzaniu nowoczesnych technologii do praktycznego, codziennego zastosowania w gospodarstwach domowych.

Jak wynika z raportu przeprowadzonego pod koniec 2014 roku  przez Gartner company, w ciągu następnej dekady trend smart home będzie rozwijał się bardzo dynamicznie. Firma prognozuje, że w 2022 roku typowy dom może być wypełniony ponad 500 inteligentnymi urządzeniami, które będą wyposażone w funkcje pozwalające komunikować się bezprzewodowo. Zainteresowanie konsumentów będzie dotyczyło różnorodnych kategorii produktów AGD i RTV, począwszy od telewizorów i sprzętu grającego, poprzez pralki, suszarki, skończywszy na dużym i drobnym sprzęcie używanym w kuchni: lodówkach, piekarnikach, okapach, kuchenkach.

Amica Wronki S.A. wprowadzając na rynek nową linię Amica IN., udowadnia, że połączenie inspirującego designu z innowacyjną technologią jest możliwe. Wśród nowych produktów znajduje się: lodówka, płyta grzejna, okap, zmywarka, mały sprzęt AGD oraz piekarnik, będący flagowym produktem całej linii. Amica IN. to ekskluzywna linia sprzętów do zabudowy, przeznaczona dla ludzi, którzy cenią sobie doskonale dopracowane i pięknie wyglądające urządzenia.

„Wprowadzenie na rynek nowej linii Amica IN. to dla nas ważny moment. Nieustannie ulepszamy nasze produkty, aby odpowiedzieć na potrzeby nowoczesnych konsumentów, którzy wobec otaczających ich urządzeń mają coraz większe wymagania” - mówi Andrzej Sas, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Amica Wronki S.A. – „Nowa linia Amica IN. ma pokazać nasze kompetencje w zakresie designu i technologii. Nie zapominamy jednak o tym, że podstawą naszych urządzeń niezmiennie jest użyteczność. Dlatego piekarnik ma przede wszystkim pomóc w przygotowaniu pysznych dań, zmywarka ma zapewnić czystość naczyń, a lodówka pomóc w utrzymaniu świeżości potraw. Dzięki innowacjom technologicznym konsument dostaje coś więcej. Otrzymuje produkt, nad którym może mieć jeszcze większą kontrolę, co przekłada się na większy komfort płynący z użytkowania urządzeń oraz zwiększa poczucie bezpieczeństwa” – dodaje.

Wysokie kompetencje w obszarze designu potwierdzili jurorzy najbardziej prestiżowych konkursów na świecie, przyznając produktom Amica IN. nagrody: iF Design Award, a także Red Dot w kategorii Product Design. Stylowa oprawa urządzeń nie tylko przyciąga uwagę i stanowi nowoczesny akcent zdobniczy, ale ma również charakter użytkowy, np. dekoracyjne podświetlanie zastosowane na froncie piekarnika IN 622 B informuje o cieple resztkowym wewnątrz piekarnika.  

W nowej linii Amica Wronki S.A. wykorzystała również możliwości, jakie daje Internet Rzeczy. Poszczególne urządzenia mogą komunikować się ze sobą bezprzewodowo, dzięki czemu okap kuchenny automatycznie dostosowuje moc pracy do ustawień płyty grzejnej, a intuicyjna aplikacja mobilna na smartfony i tablety pozwala na kontrolowanie urządzeń niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Firmie Amica Wronki S.A. udało się zaprzęgnąć technologię do spełniania autentycznych potrzeb człowieka, zwiększając komfort i bezpieczeństwo użytkowania sprzętów.

Nowa linia Amica IN. ma pomóc firmie w utrzymaniu pozycji lidera rynku w segmencie urządzeń do zabudowy (pod względem ilościowym i jakościowym Amica Wronki S.A. jest marką numer jeden w Polsce, jeśli chodzi o sprzedaż piekarników i płyt). Odważne wejście w segment premium ma pokazać kompetencje firmy w produkcji sprzętu, który – zarówno pod względem użyteczności, funkcjonalności na miarę XXI wieku, jak i estetyki – jest w stanie sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów.

Pierwsze urządzenia z nowej linii Amica IN. będą dostępne w sprzedaży już w maju, w lipcu zaś na rynku pojawi się już cała kolekcja. Na rynkach europejskich sprzedaż zaplanowana jest na drugą połowę 2015 roku.

 

O firmie Amica

Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna
z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka zatrudnia blisko 2500 osób w Polsce i za granicą. W 2014 r. Amica Wronki S.A. przekroczyła 2 mld zł przychodów, z czego ponad 70 procent generuje na ponad 40 rynkach zagranicznych. W marcu 2015 r. kapitalizacja spółki sięgnęła 1 mld zł. Marka Amica jest najbardziej rozpoznawalną marką AGD w Polsce i od wielu lat pozostaje marką numer jeden pod względem ilości sprzedanych urządzeń do polskich konsumentów. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród polskich i międzynarodowych takich jak Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best.

 

Kontakt dla mediów

Adam Kozłowski
Senior Account Manager, Monday PR
tel. 728 926 196        
e-mail: Adam.kozlowski@mondaypr.pl

 

Ewelina Trześniewska

Account Manager, Monday PR
tel.
795 468 975

e-mail:ewelina.trzesniewska@mondaypr.pl

  

Nadesłał:

Amica Wronki S.A.
http://amica.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl