Interactive Intelligence: stały rozwój na rynku


Interactive Intelligence: stały rozwój na rynku
2011-07-29
Grupa Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, ogłosiła wyniki finansowe za drugi kwartał 2011 r. Przychody wyniosły 52,0 mln dolarów, co oznacza wzrost o 34% w stosunku do drugiego kwartału 2010 r.

„Realizujemy nasze główne inicjatywy strategiczne” – powiedział dr Donald E. Brown, założyciel i prezes Interactive Intelligence. - „Rozwijamy się na rynku, błyskawicznie zwiększając przychody z rozwiązań hostowanych, skutecznie zwiększając obecność międzynarodową, a także notując rosnące zainteresowanie naszymi rozwiązaniami do automatyzacji procesów biznesowych. Już wkrótce udostępnimy nową, znacząco rozwiniętą wersję 4.0 naszego sztandarowego produktu Customer Interaction Center, co pozwoli nam utrzymać wysoką konkurencyjność także w drugiej połowie roku.”

 

Zysk operacyjny liczony zgodnie z GAAP wyniósł w drugim kwartale 2011 roku 5,5 mln dolarów i był o 18% wyższy od 4,7 mln dolarów w tym samym kwartale poprzedniego roku. Liczony zgodnie z zasadami GAAP zysk netto wyniósł 3,8 mln dolarów, w porównaniu do 2,5 mln dolarów w analogicznym okresie 2010 r. Saldo gotówki i inwestycji wg stanu na 30 czerwca 2011 r. zwiększyło się do 94,4 mln dolarów. Firma nie ma zadłużenia.

 

Wyniki pierwszej połowy 2011 r. przedstawiają się następująco:

  • Całkowite przychody 99,7 mln dolarów, wyższe o 35% od 73,8 mln w pierwszej połowie 2010 r.
  • Zgodny z metodologią GAAP zysk operacyjny w kwocie 10,4 mln dolarów, w porównaniu do 8,6 mln dolarów w pierwszej połowie 2010 r.
  • Zgodny z metodologią GAAP zysk netto 6,9 mln dolarów, w porównaniu do 4,3 mln w pierwszej połowie 2010 r.

Ważne wydarzenia drugiego kwartału 2011 r.:

  • Ogłoszenie nadchodzącej wersji CIC 4.0.
  • Firma badawcza Gartner umieściła Interactive Intelligence w kwadrancie liderów w analizie dostawców infrastruktury do centrów kontaktowych.
  • Firma przejęła spółkę CallTime Solutions, partnera na rynku australijskim i nowozelandzkim. Posunięcie to ma przyczynić się do rozwoju sprzedaży, wsparcia i potencjału usługowego dla klientów bezpośrednich i resellerów w tym regionie.

Nadesłał:

Kinga

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl