Internetowa reklama Merrell zwycięzcą Srebrnej Idei


2013-06-28
Internetowa reklama produktów Merrell na sezon jesień/zima 2012 została zwycięzcą Srebrnej Idei 2012 w kategorii Moda i Uroda w XXII edycji konkursu Idea Awards.

Reklama została przygotowana przez dystrybutora marki - AmerSport Group spółka komandytowa. Konkurs został zorganizowany przez agencję komunikacji marketingowej ABK Grupa, a w skład Jury weszli specjaliści w dziedzinie marketingu i reklamy.

Wyniki konkursu zostały ogłoszone 10 czerwca br. podczas uroczystej gali w Warszawie. Jury wyłoniło zwycięzców w czterech kategoriach, spośród pięćdziesięciu finalistów wybranych głosami internautów.

Zwycięska reklama, którą można było oglądać na portalach internetowych, prezentowała obuwie Merrell  na pomarańczowym tle. Grafika odwoływała się do miejskich i outdorowych linii Merrell.

Głównym celem marki Merrell jest promowanie aktywnego stylu życia. Spędzanie czasu na świeżym powietrzu łączy się z wolnością, przestrzenią i odkrywaniem siebie. Żeby jednak podjąć wyzwanie i sprawdzić swoje możliwości trzeba czuć się komfortowo. To gwarantuje każdemu klientowi logo Merrell. Wszystkie produkty tej marki są wykonane z najlepszej jakości materiałów i z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.

Idea Awards to pierwszy polski konkurs reklamy. Nagrody są przyznawane w czterech kategoriach Medycyna, Moda i Uroda, Motoryzacja oraz Produkty i Usługi.

Więcej informacji o konkursie na stronie: www.ideaawards.pl.

Nadesłał:

konkretpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl