Interprint po Meble POLSKA w Poznaniu: targi kreują trendy na cały rok


Interprint po Meble POLSKA w Poznaniu: targi kreują trendy na cały rok
2015-03-27
Firma Interprint może uznać tegoroczne poznańskie targi meblowe za udane: na bardzo wielu stoiskach pojawiły się jej propozycje dekorów – zarówno te już znane, jak i nowości. Te najbardziej popularne określają meblarskie trendy na nadchodzący rok.

„O propozycjach polskich producentów mebli możemy powiedzieć, że pod względem kolorystyki oraz wybieranych dekorów reprezentują zdecydowanie aktualne światowe trendy." - mówi Sylwia Lasota z firmy Interprint podsumowując tegoroczną edycję imprezy. „To przełożyło się na duże zainteresowanie naszymi nowymi wzorami i ich obecność na wielu targowych stoiskach."

W grupie dekorów drewnopodobnych prym wiodły orzechy i dęby (np. Nelson i Beaumont Oak). „Odwzorowania tych gatunków drewna są obecnie niezwykle modne, bo to ponadczasowe meblarskie klasyki, a tego rodzaju propozycji poszukują klienci. Tę tendencję pokazuje także popularność naszego dekoru Iconic - inspirowanego drewnem buku. Bukowe meble przez wiele sezonów królowały w europejskich i polskich domach - my potrafiliśmy nadać bukowemu drewnu nowoczesny charakter i przywrócić mu zasłużoną pozycję wzorniczej ikony. Nic dziwnego, że na jego zastosowanie w swoich nowych kolekcjach  zdecydowało się kilkanaście czołowych polskich firm." - komentuje Sylwia Lasota.

Wędrując przez targowe stoiska łatwo można było zauważyć meble wykonane przy wykorzystaniu dekorów z kolekcji „Materials we love. Concept by Zięta & Kuchciński." Ten wspólny projekt firm Pfleiderer i Interprint został znakomicie przyjęty przez producentów mebli. „Wzory inspirowane betonem pojawiają się coraz częściej, przede wszystkim na blatach, ale także na płytach laminowanych. Są niezwykle modne, co znajduje swoje odbicie nie tylko w sferze mebli, ale także innych materiałów wykończeniowych stosowanych we wnętrzach, takich jak okładziny ceramiczne, farby, tynki strukturalne, tapety, laminaty. Nic dziwnego zatem, że wzory z linii Smooth Concrete cieszyły się dużym zainteresowaniem. Ogromny potencjał rynkowy ma też Real Walnut - ten dekor orzechowy sprawdzi się na każdym rodzaju mebli - od kuchennych po biurowe. Jest uniwersalny, elegancki, znakomicie komponuje się z innymi dekorami. Naszym zdaniem może być hitem przez kilka nadchodzących sezonów."

Oczywiście wyżej wymienione propozycje nie wyczerpywały wszystkich wzorów Interprint, które pojawiły się na tegorocznych targach i które będą określały jakie meble będą modne w najbliższym sezonie. „Klienci poszukują ciekawych, wyrazistych dekorów, takich jak Rockpile. Wielu zwolenników ma wzór White Washed Wood czy Ida - utrzymane w stylu rustykalnym, które wykorzystywane są często do mebli dziecięcych i młodzieżowych. To, że nasza oferta dekorów jest szeroka i różnorodna pozwala nam zaspokoić wszelkie potrzeby producentów mebli." - podsumowuje Sylwia Lasota.

Dodatkowych informacji udziela:

Wanda Modzelewska

Profundo PR

tel. 503 002 335

w.modzelewska@profundo.pl

profundo@profundo.pl

Nadesłał:

Profundo PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl