IntraOut – bezpieczna platforma dedykowana prawnikom
Sprawna organizacja pracy, koordynacja działań zespołu, bezpieczeństwo przekazywanych danych to wybrane aspekty funkcjonowania kancelarii prawniczych.
Zawody prawnicze wiążą się z zaufaniem publicznym i ciągłą presją, stąd kluczowe staje się szybkie i odpowiedzialne zarządzanie informacjami w firmie. Platforma IntraOut to przykład zunifikowanej komunikacji - rozwiązania z powodzeniem stosowanego w środowisku prawniczym.
Platforma IntraOut powstała z myślą m.in. o prawnikach, którzy na co dzień chcą efektywnie i bezpiecznie komunikować się między sobą.
„Przy prowadzeniu biznesu istotny jest szybki dostęp do informacji z telefonu komórkowego. IntraOut zapewnia wygodną synchronizację centrali telefonicznej, kalendarzy, spotkań i poczty email. Dzięki temu mam szybszy i łatwiejszy kontakt z pracownikami kancelarii i praca grupowa przebiega u nas bardzo sprawnie." - mówi radca prawny Beata Zając prowadząca Kancelarię Radcy Prawnego w Wieluniu.
To wygodne rozwiązanie zarówno dla dużych jak i mniejszych podmiotów. Nie wymaga instalowania specjalistycznej centrali, serwera, czy baz danych. Nowoczesne narzędzia dostępne są z dowolnej przeglądarki internetowej: bezpieczny komunikator, profesjonalny email, współdzielone kalendarze, bazy kontaktów, rozbudowane możliwości związane z synchronizacją telefonu i komputera, pliki multimedialne, dostęp do dysku twardego, bez instalacji oprogramowania.
„Słuchając sugestii wielu prawników stworzyliśmy rozwiązanie, które wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i codziennym sytuacjom w pracy. Kancelarie chcą skupić się na swoim biznesie nie tracąc czasu i energii na rozwiązywanie problemów technicznych, a IntraOut daje im te narzędzia, których rzeczywiście potrzebują. Bez zbędnych i kosztownych aplikacji." - mówi Bartosz Kalinowski, Dyrektor ds. technologii, IntraOut.
Odpowiedzialność za infrastrukturę sieciową zostaje całkowicie przeniesiona z klienta na dostawcę (IntraOut). To rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service) redukuje koszty związane z opieką fachowca, licencją, miejscem, klimatyzacją, prądem i kopiami bezpieczeństwa. Klient w tym modelu płaci jedynie za usługi, którymi jest realnie zainteresowany. Użytkownicy wykorzystują intuicyjny panel, który zapewnia pełną kontrolę, jak i konfigurację urządzeń czy dostęp do poszczególnych usług.
Specjalnie dla kancelarii prawniczych platforma IntraOut może zostać wyposażona w pakiet bezpieczeństwa gwarantujący szczególną ochronę i poufność danych. Pakiet może zawierać m.in. backup szyfrowany, z zastosowaniem dysków w formie kontenerów szyfrowanych i kodowanych. Komunikacja w ramach platformy odbywa się szyfrowanym kanałem z wykorzystaniem asymetrycznych szyfrów i certyfikatów potwierdzających autentyczność stron internetowych czy nadawców wiadomości. Klucz o długości 2048 bitów gwarantuje integralność danych i uniemożliwia przeprowadzenie ataków typu Man-in-the-Middle.
Dzięki platformie IntraOut nawet małe organizacje mogą pozwolić sobie na poziom komunikacji i bezpieczeństwa jaki dotychczas zarezerwowany był tylko dla korporacji utrzymujących specjalistyczne centra danych.
Platforma IntraOut powstała w wyniku partnerstwa firm: polskiej Edge Solutions i amerykańskiej Communigate Systems. Firma Edge Solutions powstała w 2003 roku w Belgii, założona przez polskich specjalistów z zakresu telekomunikacji i konsultingu. Od 2005 roku firma funkcjonuje w Polsce jako sp. z o.o., a większość usług świadczy z Polski na rynek globalny. Wśród zagranicznych klientów firmy znajdują się np. Nokia Siemens Networks , Hoffmann La Roche, GTECH Corporation, Symantec, a w Polsce m.in.: Allianz, ING, Netia, Play, Samsung, Sygnity, Centrum Projektów Europejskich.
Nadesłał:
ap
|