iPad w lamparciej skórze
Design. Dziś nie ma dziedziny życia, w której by się nie liczył. Flirt świata mody ze światem techniki przyniósł niepowtarzalne gadżety przeznaczone dla kobiet. W zespołach projektowych firm IT kreowane są rozwiązania skierowane specjalnie dla pań.
Największe domy mody włączają do swoich kolekcji akcesoria dedykowane pojawiającym się na rynku nowym urządzeniom.
Biżuteria użytkowa
Stylistyka gadżetów elektronicznych coraz częściej jest dziełem znanych projektantów i artystów. Można kupić telefony komórkowe zaprojektowane przez słynne domy mody (Prada, Armani, Dior, Versace). Akcesoria często przyjmują funkcję biżuterii. Produkowane są eleganckie bezprzewodowe słuchawki przypominające klipsy, albo też super luksusowe wysadzane brylantami (Plantronics).
Na rynek trafiają ciekawostki, jak pendrive’y w formie wisiorków w różnych kształtach, które można przyczepić do torebki lub bransoletki. Damskie torby na laptopy to już nie zwykłe czarne materiałowe aktówki. Dostępne są teraz takie, które z powodzeniem zastępują torebki, ponieważ podążają za trendami w stylistyce wyznaczonymi na aktualny sezon (Sushi).
Notebook jest kobietą
Spektakularnym przykładem mariażu słynnych projektantów z branżą IT są projekty niektórych notebooków i laptopów w typowo kobiecym wydaniu. Najczęściej mają kolorowe lub wzorzyste obudowy. Niektóre cacka wyglądają tak, że brak im tylko herbu rodowego. Dla pań projektowane są zupełnie nowe funkcje różnych urządzeń. Istnieją już laptopy, które po zamknięciu służą jako przenośna waga. Niektóre posiadają czytniki kodów kreskowych, żeby kobietom łatwiej było kontrolować wydatki podczas robienia zakupów.
W produkcji wyszukanych urządzeń elektroniki użytkowej prym wiedzie Japonia. W tym kraju nawet salony piękności oferują manicure pod kolor i stylu posiadanego telefonu komórkowego.
Stroje dla iPad’a
Kiedy rozpoczęła się era iPad’a powstał równocześnie cały system rozmaitych akcesoriów przeznaczonych dla niego. Etui dla nowego tabletu zaprojektowały słynne domy mody włączając je do swoich kolekcji dodatków.
Luksusowy futerał na iPad’a wypuściła marka Gucci. Powstał też charakterystyczny pokrowiec Louis Vuitton z brązowej skóry. Swoją kraciastą saszetkę stworzyło Burberry. Pojawił się również pikowany, czarny pokrowiec Chanel. Etui z kolorowej skóry i lnu zaprojektował również m.in. dom mody Salvatore Ferragamo.
Futerały na tablet są tak imponujące, że czasem można odnieść wrażenie, że to urządzenie powstało dla nich, a nie odwrotnie. Ponieważ iPad’y różnią się tylko ilością pamięci i absolutnie niczym więcej, osoby kochające piękne gadżety mogą ubrać je w dodatkową skórkę. Koszt takiego dodatku może przewyższać czasem nawet cenę samego iPad’a.
Na naszym rynku pod koniec kwietnia dostępne będą etui na tablet marki Sushi (www.mobilefashion.pl) w cenie przystosowanej do naszej kieszeni. Poza designerskimi torbami na laptopy i notebooki producent oferuje teraz kilka modeli futerałów na iPad’a. Ciekawe, że mogą one służyć też jako podstawka do niego. Wśród nich jest też egzemplarz z motywem lamparcich centek, które są w tym sezonie niezwykle trendy. W zwierzęce wzorki znajdziemy również torby na laptopy i notebooki. Poza tym firma oferuje szeroki zestaw interesujących zawieszek.
Do niecodziennych propozycji wśród etui na iPad’a należą również na pewno pokrowce wykonane w stylu retro. Do powstających wcześniej koronkowych futerałów na iPhone'y tworzonych przez profesjonalnych kreatorów bielizny dołączyły teraz unikatowe szydełkowe torebki na iPad’a. Pokrowce utrzymane w stylu vintage to propozycja dla pań lubiących wyszukana stylistykę. Z kolei Domenico Vacca, projektant niebywale ekskluzywnej odzieży, galanterii skórzanej i dodatków, ubrał iPad’y w skórę aligatora we wszystkich kolorach tęczy.