iStore.pl wdraża nowe funkcjonalności dla sklepów internetowych
Należąca do Grupy Allegro platforma iStore.pl świadcząca usługi hostingu oprogramowania e-commerce wprowadza istotne zmiany. Popularny serwis zaoferuje swym obecnym i potencjalnym Klientom szereg nowych funkcjonalności.
Zapowiadane zmiany zostały opracowane w ten sposób, by przysłużyć się zarówno Użytkownikom Allegro, jak i właścicielom sklepów korzystających z oprogramowania serwisu.
iStore.pl wprowadza bowiem w sklepach możliwość logowania loginem Allegro, dzięki czemu Kupujący będą mogli dokonywać zakupów używając swojego „allegrowego" konta. Ponadto zostaną oni objęci, znanym już z Allegro.pl, Programem Ochrony Kupujących. Zapewnia on rekompensatę nawet do 10.000 zł w przypadku, gdy Kupujący zapłacili za towar, ale go nie otrzymali lub otrzymali towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie. Dzięki programowi sklepy zyskują zaufanie Kupujących, którzy otrzymują gwarancję bezpieczeństwa zakupów.
Jedną z kluczowych zmian jest bezpłatna integracja z Ceneo.pl - największą polską porównywarką cen - mówi Tomasz Cynar, menedżer iStore.pl. - Sklep nie będzie obciążany żadnymi kosztami ze strony Ceneo.pl tytułem korzystania z tej funkcjonalności. Produkty ze sklepów iStore.pl pojawiać się będą automatycznie w Ceneo.pl, dzięki czemu sklepy zyskają miliony potencjalnych Kupujących. Na uwagę zasługuje również fakt, iż wszelkie formalności dotyczące sklepu i porównywarki będzie można odtąd realizować w jednym miejscu - dodaje Cynar.
Korzystających z oprogramowania iStore z pewnością ucieszy również nowy, atrakcyjny wygląd sklepów oraz wprowadzone w ramach nich udoskonalenia. Nowe wersje sklepów przynoszą wiele zmian w porównaniu z ich starszą wersją - mówi Cynar. - Sposób składania zamówienia podzieliliśmy na kilka krótkich etapów - dzięki czemu stał się on teraz bardziej przejrzysty. Poprzez wprowadzenie specjalnego, wyróżnionego przycisku, Kupujący otrzymują łatwy i szybki dostęp do koszyka zakupów. Sami mają również możliwość wyboru prezentacji produktów na stronie - według własnych upodobań - dodaje.
W wyniku przeprowadzenia wewnętrznych badań oraz konsultacji z Klientami serwis wprowadził także kolejne udoskonalenie jakim jest bardziej czytelny układ elementów na stronie sklepu. W celu zapewnienia sklepom wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, oprogramowanie zostało znacznie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google.
Jak informuje iStore zmienia się również formuła współpracy dotycząca opłat za hosting e-sklepów. Dotychczasowy model abonamentowy zastąpiony będzie modelem prowizyjnym, znanym już doskonale Użytkownikom Allegro.
Wprowadzamy atrakcyjne, niskie stawki prowizji, stanowiące procent od wartości zamówienia - mówi Cynar. - Zmieniają się one elastycznie, w zależności od kategorii. Istotnym jest fakt, iż w ramach opłat dostarczamy sklepom bardzo unikalne, a co za tym idzie wartościowe możliwości, jak dotarcie do kilku milionów użytkowników Ceneo.pl czy Program Ochrony Kupujących, gwarantujący zaufanie i bezpieczeństwo Kupujących. Oczywiście sklep będzie miał możliwość ubiegania się o zwrot prowizji, jeśli zamówienie nie zostanie zrealizowane - dodaje. Naszą ideą jest dostarczenie sklepom tego, co lubią i czego potrzebują najbardziej - transakcji.
Wszystkie powyższe zmiany w obrębie funkcjonowania sklepów iStore wchodzą w życie z dniem 23.06.2009 r.
Nadesłał:
ap
|