Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO MEC w Polsce


2011-08-10
Z początkiem sierpnia 2011 r. Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO domu mediowego MEC w Polsce. Albrychiewicz związana jest z branżą od 17 lat a od 13 lat pracuje w MEC. Od stycznia 2009 r. samodzielnie zarządzała MEC na stanowisku Managing Directora.

Albrychiewicz raportuje bezpośrednio do Anny Lubowskiej, której z początkiem lipca br. sieć MEC powierzyła opiekę nad 30 rynkami Europy Środkowowschodniej, Rosji, Ukrainy i Wspólnoty Niepodległych Państw.

„Iza od lat samodzielnie zarządza polskim oddziałem MEC. Wraz z fantastycznym zespołem udało jej się wzmocnić pozycję firmy na rynku oraz efektywnie rozbudować zakres oferowanych usług. Ten awans to uznanie dla jej wytężonej pracy.” – mówi Anna Lubowska.  

Dom mediowy MEC istnieje na polskim rynku od 20 lat – wcześniej, jako The Media Edge oraz CIA Poland. Obsługuje klientów zarówno globalnych jak i lokalnych, wśród których znajdują się: Carlo Rossi, Chanel, Citi Handlowy, Colgate-Palmolive, Coty, Energizer, Hasco Lek, Hortex, IKEA, Jeronimo Martins, Mercedes, Michelin, Mlekpol, Muller, MTV Networks, Nestle, NIVEA, Novartis, Orange, Sandoz, Sarantis, Sony Ericsson, TK Maxx, TP, Visa, Wilkinson, Wydawnictwo Bauer, Xerox.  MEC od 5 lat zajmuje pierwszą pozycję w rankingu domów mediowych w Polsce pod względem obrotów wg raportów RECMA (Global Buying Billings Definitive 2008-June 2009, Global Billings Ranking Definitive 2010-June 2011). Firma zatrudnia ponad 160 osób.

Nadesłał:

kalitero

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl