J.A. Baczewski święci triumfy w Las Vegas!
275 alkoholi z ponad 100 destylarni z całego świata, 9 uznanych sędziów z ponad 175 latami wspólnego doświadczenia i aż 9 medali dla marki J.A. Baczewski! W Las Vegas odbył się prestiżowy konkurs Global Spirit Awards.
Pierwszy konkurs Global Spirit Awards odbył się w sierpniu w Tropicana Hotel w Las Vegas. Zaproszenie do udziału w jury przyjęło 9 uznanych ekspertów, barmanów i specjalistów branży alkoholowej. Blisko 300 produktów zgłoszonych do rywalizacji było ocenianych podczas podwójnej degustacji w ciemno.
- Jesteśmy niezwykle podekscytowani, ponieważ siedzibą naszego konkursu jest Las Vegas, miasto legendarne w branży alkoholi mocnych. Nasi sędziowie wyróżnili nowe i unikalne alkohole z 5 kontynentów i ponad 25 państw - mówił dyrektor wykonawczy Global Spirit Awards Eddie Rivkin.
Zgodnie z wynikami Global Spirit Awards 2017, ogłoszonymi m.in. w „Food & Beverage Magazine”, nagrody otrzymały następujące produkty J.A. Baczewski: podwójne złoto - Piołunówka; złote medale - Jeżynówka i Pomarańczówka; srebro - Whisky, Vodka Monopolowa, Monopolowa Dry Gin, Morelówka oraz Orzechówka; a także brąz – likier Ovovit. Dziewięć medali jeszcze raz dowodzi uznania ekspertów, jakim niezmiennie od 234 lat cieszy się ta rodzinna firma, założona pod koniec XVIII wieku pod Lwowem.
- Przyznanie produktom J.A. BACZEWSKI aż dziewięciu nagród Global Spirit Awards to dla nas ogromne wyróżnienie i wielka satysfakcja. To również przykład dla całej branży w Polsce, że czerpiąc z tradycji można budować produkt i markę o zasięgu globalnym - podkreśla Anna Wiśniak z AMBRA S.A., dystrybutora marki J.A. Baczewski na polskim rynku.
Ponad dwuwiekowa renoma marki J.A. Baczewski w kraju i za granicą rozpoczęła się od otrzymania w 1810 r. Godła Cesarskiego Orła i tytułu „Cesarsko-Królewski Dostawca Dworu”. Od tamtej pory Baczewscy wielokrotnie potwierdzali swoją pozycję w branży, m.in. zdobywając wszystkie możliwe nagrody na Londyńskiej Wystawie Spirytusowej w roku 1925. Po 72 latach na emigracji spowodowanej niesprzyjającymi warunkami politycznymi firma powróciła do swojej ojczyzny, aby nadal święcić triumfy, promując polskie produkty alkoholowe na całym świecie.
Nadesłał:
agnieszka.robak
|