Jacek Żakowski na Akademii Dziennikarstwa Internetowego


2010-06-01
Czy język publikacji internetowych odbiega od języka prasy? Jak pisać, by dorównać poziomem dziennikarzom gazetowym? Na te i inne pytania odpowie Jacek Żakowski w czasie spotkania pt. "Problem jakości w dziennikarstwie internetowym" na Akademii Dziennikarstwa Internetowego.

Już w środę, 2 czerwca, gość specjalny najbliższej edycji ADI poruszy problem jakości tekstów zamieszczanych w sieci. Podzieli się przy tym swoim wieloletnim doświadczeniem z pracy w mediach.

Słuchacze będą mogli zadawać pytania, na które Jacek Żakowski na bieżąco odpowie. Znany dziennikarz temat języka internetu podejmował już wcześniej. Niemalże rok temu wywołał burzliwą dyskusję artykułem "Chamstwo hula w internecie", opublikowanym na łamach "Gazety Wyborczej". Zwrócił wówczas uwagę na problem agresji i wulgaryzmów w wypowiedziach internautów, a także zadał pytanie odnośnie granicy wolności słowa.

Jacek Żakowski to jedna z najważniejszych postaci w świecie polskich mediów. Doskonały dziennikarz telewizyjny, radiowy i prasowy jest laureatem wielu prestiżowych wyróżnień, m.in. Grand Press dla Dziennikarza Roku w 1997 roku i studenckich nagród dziennikarskich MediaTory w 2009. Obejmuje także stanowisko kierownika Katedry Dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Obecnie publikuje na łamach "Polityki". Związany jest też z radiem TOK FM. Spotkanie z Jackiem Żakowskim jest obowiązkowe dla wszystkich, którzy myślą w przyszłości o rozpoczęciu kariery dziennikarskiej.

Akademia Dziennikarstwa Internetowego to cykl warsztatów dla licealistów i studentów, którzy interesują się zagadnieniami multimediów i planują wykorzystywać je w przyszłej pracy w dziennikarstwie. Projekt prowadzą wspólnie: agencja interaktywna Lama Media, twórca i właściciel portalu studente.pl oraz WSZ "Edukacja" we Wrocławiu.

Wykład odbędzie się w środę, 2 czerwca, o godz. 17.00 w budynku Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja", przy ul. Krakowskiej 56-62 we Wrocławiu. Wstęp bezpłatny.

Informacje o Lama Media

Agencja interaktywna Lama Media zajmuje się przygotowywaniem zróżnicowanych kreacji internetowych. Jest także właścicielem, pomysłodawcą i realizatorem jednego z największych polskich portali studenckich - studente.pl (dawniej e-lama.pl). Agencja oferuje kompleksowe usługi - od projektowania i realizacji stron WWW dla biznesu i instytucji publicznych, poprzez systemy intranetowe, kampanie promocyjne i konkursy internetowe, po gry przeglądarkowe. Lama Media specjalizuje się w zaawansowanych usługach związanych z kompleksową obsługą serwisów internetowych (treść, grafika, animacja, film, koncepcja rozwoju). Obecnie firma zarządza kilkunastoma serwisami internetowym, przeprowadza także audyty internetowe oraz współorganizuje Akademię Dziennikarstwa Internetowego.

W portfolio agencji Lama Media znajdują się m.in. Urząd Miejski Wrocławia, Multikino, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Wrocławskie Centrum Badań EIT Plus, Cheminst Polska, Medicus, Centrum Sztuki Impart, Proximity Polska, Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja".

W 2007 roku podczas Webstar Festival agencja Lama Media otrzymała nagrodę za portal e-lama.pl, który otrzymał tytuł najlepszej strony edukacyjnej 2007 roku.

Nadesłał:

Profitcomms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl