Jak podejść do kwestii wynajmu biura dla firmy?
Chcesz wynająć biuro? Tylko jakie? Nim się zdecydujemy, musimy czego tak naprawdę nam potrzeba. Przede wszystkim: czy jest dla nas ważne, aby biuro znajdowało się w centrum miasta? Czy zamierzamy w nim obsługiwać klientów? Jak dużej powierzchni będzie potrzebowała twoja firma?
Jeśli obsługujemy klientów w biurze, to musimy zwrócić dużą uwagę na to, czy lokal wygląda dobrze i czy biurowiec łatwo da się znaleźć. Wynajem biura to bardzo trudna do podjęcia decyzja. Powinieneś dobrze ją przemyśleć oraz zbadać każdy jej aspekt.
Istotną kwestią, którą powinniśmy przemyśleć jest powierzchnia biura oraz odpowiednia ilość gotówki, którą jesteśmy w stanie przeznaczyć na wynajęcie odpowiedniej powierzchni. Lokale biurowe mogą znajdować się w biurowcach kameralnych, reprezentacyjnych, w nowoczesnych obiektach. Czy zależy nam, żeby biuro miało prestiżowy wygląd?
Warto się dowiedzieć, czy w cenę wynajmu wchodzi umeblowanie oraz czy w biurowcu znajduje się winda. Dodatkowo warto się także zorientować czy łazienki są wspólne dla wielu biur, czy osobne i jaki jest ich stan. Podobne rozeznanie warto zrobić, jeśli chodzi o pokoje socjalne. Poza tym, czy w budynkach w których znajdują się biura na wynajem znajduje się recepcja czy też profesjonalna ochrona.
Biura do wynajęcia to nie jedyne lokale, które mogą być przydatne dla poprawnej działalności firmy. Możliwe, że konieczny będzie wynajem np. sali konferencyjnej. Możemy rozważyć też inne rozwiązania, np. wynająć mieszkanie i przerobić je na biuro albo wynająć stary budynek i go wyremontować. Jednak jeśli nie mamy ochoty przeprowadzać żadnych większych zmian, powinniśmy posiadać biuro w nowym budownictwie.
Polecane powierzchnie biurowe na wynajem - Wrc Holding we Wrocławiu.
Wasze komentarze (1):
-
~Biuranet.pl, 2014-09-23 15:48:50
Jak znaleźć powierzchnię biurową ? biura do wynajęcia : przewodnik krok po kroku na biuranet.pl