Jak reklamować firmę?


2013-01-22
Ogromna konkurencja na rynku lokalnym, krajowym i międzynarodowym jest głównym powodem ciągłego zwiększania wydatków przeznaczonych na promocję przedsiębiorstw.

Właściciele firm nie mogą pozwolić sobie na utratę klientów, dlatego starają się rożnymi sposobami pozyskać nowych nabywców. Niektóre sposoby promocji są dosyć drogie, inne wymagają poniesienia niewielkich kosztów. Najlepiej jednak korzystać z kilku form promocji, co umożliwia dotarcie do znacznie większej liczby potencjalnych klientów.

W przypadku produkowania towarów masowych warto pomyśleć o reklamie telewizyjnej. Niektórzy decydują się też na promocję za pośrednictwem radia, jednak ma ona mniejszy zasięg. Można tez pomyśleć o zamieszczeniu reklam w prasie, muszą być to jednak starannie dobrane tytuły, powiązane tematycznie ze sprzedawanym przez nas produktem.

Niewątpliwie absolutną koniecznością jest posiadanie strony internetowej, niezależnie od rodzaju produktów ani skali w jakiej są one produkowane. Każda firma musi istnieć w sieci. Dla klienta brak strony internetowej firmy może wydać się podejrzany, poza tym będzie miał problem ze znalezieniem interesujących go informacji, które z reguły zamieszczane są na stronach internetowych.

Poza najpopularniejszymi formami promocji, takimi jak reklamy telewizyjne czy Internet, warto zdecydować się na inne sposoby, o których często się zapomina. Aby logo lub hasło reklamowe zapadło przyszłym klientom w pamięć muszą się z nim jak najczęściej spotykać. Sposobem na to mogą być na przykład torby bawełniane czy koszulki z nadrukiem (zobacz na Greenprint.com.pl), na których umieścimy znak rozpoznawczy firmy. Takie produkty można dołączać do sprzedawanych towarów w formie prezentu. Dzięki temu, klienci nie tylko zapamiętają naszą firmę, ale będzie się ona tez im dobrze kojarzyć.

Nadesłał:

JoannaK

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl