Jak rozwiązania IT mogą wesprzeć Twoją dystrybucję i handel?
Microsoft Dynamics i Columbus Polska zapraszają na webinarium z udziałem Forrester Research
Dnia 7 lutego br. o godz. 10.30 odbędzie się wirtualne seminarium na temat zaawansowanych rozwiązań IT dla handlu i dystrybucji, zorganizowane przez Forrester Research Inc. - wiodącą, niezależną firmę badawczą. Wydarzenie adresowane jest do wszystkich osób zainteresowanych możliwościami systemów informatycznych, które pozwalają na efektywne prowadzenie biznesu w branży handlowo-dystrybucyjnej.
Podczas webinarium przedstawione zostaną m. in. wyniki najnowszego badania „Mid-market Retail Bounces Back", przeprowadzonego przez Forrester Research wśród europejskich firm średniej wielkości zajmujących się sprzedażą i dystrybucją. Uczestnicy spotkania dowiedzą się między innymi, jakie są priorytety firm z naszego regionu i na co stawiają światowi liderzy oraz jakie rozwiązania IT mogą efektywnie wspomóc ich realizację. Gościem specjalnym wydarzenia będzie George Lawrie, Principal Analyst z Forrester Consulting.
- Gorąco zachęcam do wzięcia udziału w tym wydarzeniu, ponieważ stanowi ono unikalną okazję do zapoznania się z bieżącą sytuacją europejskiego segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w branży handlowo-dystrybucyjnej oraz wzbogacenia dotychczasowej wiedzy w zakresie rozwiązań informatycznych dla tego sektora - mówi Manoj Nair, prezes zarządu, Columbus Polska. - Zmiany zachodzące obecnie na rynku coraz częściej zachęcają handlowców do wykorzystywania technologii, które pozwolą uzyskać lepszą kontrolę nad całą działalnością firmy i maksymalizować wydajność pracowników, a tym samym zyskać możliwość szybszego reagowania, wykorzystywania pojawiających się okazji czy też budowania lojalności wśród klientów. Mamy nadzieję, że ten trend nadal się utrzyma - dodaje Manoj Nair.
Jeden z kluczowych wniosków z przeprowadzonego badania wskazuje, że dla 62% firm średniej wielkości, zajmujących się dystrybucją i handlem, najszybszym sposobem na podniesienie zysków jest lepsze zarządzanie cenami i promocjami. Respondenci, także z Polski, wymieniają ponadto zwiększenie lojalności klientów oraz lepsze zarządzanie popytem jako kluczowe czynniki przewagi konkurencyjnej. Do niedawna przewagę w tych obszarach miały międzynarodowe koncerny, które na rozwiązania IT przeznaczały 5-7 proc. rocznego budżetu. Dla porównania firmy średniej wielkości - tylko 1 proc.
- Firma Microsoft wyznaje ideę "Connected Retail Experience", oznaczającą łączenie ludzi, procesów i technologii, bez którego niemożliwe jest usprawnienie obsługi klientów, a tym samym zacieśnianie z nimi relacji, jak też wzrost produktywności przedsiębiorstwa i podnoszenie konkurencyjności rynkowej. Mam nadzieję, że mniejsze firmy zaczną podzielać tę ideę i włączać technologie do codziennego prowadzenia biznesu - podsumowuje Adam Komorowski, Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.
Aby wziąć udział w interaktywnym seminarium należy wejść na stronę http://www.columbusglobal.com/pl-PL/Shared/News-pages/PL_news-pages/Forester-Webinar i kliknąć na link do rejestracji.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: Agnieszka.Zarzycka@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|