Jak ściągnąć gości?


2012-11-09
Jak możemy zachęcić przechodniów do wejścia do lokalu lub sklepu na ulicy? Jak powinniśmy zaprezentować menu w restauracji lub w kawiarni?

Jest to zazwyczaj problem, ponieważ przechodnie są zazwyczaj osobami, które się spieszą, nie zwracają dużej uwagi na wystawy lub witryny zachęcające do skorzystania.

Jeśli chcemy dotrzeć do potencjalnych klientów powinniśmy wpłynąć na ich świadomość. Ważne jest wrażenie wizualne, często dlatego mamy na ulicy potykacze reklamowe na których widnieje nazwa sklepu, restauracji czy kawiarni oraz wypisane promocje, danie dnia, menu oraz hasła, które mają wpłynąć na pozytywny odbiór potencjalnego odbiorcy, wzbudzać w nim pozytywne emocje.

Oczywiście ważna jest także przestrzeń przed lokalem czy sklepem. Widoczne jest to szczególnie w przypadku restauracji czy kawiarni. W czasie wiosenno – letnim mamy do czynienia z licznymi ogródkami, w których zabiegany przechodzień, zmęczony codziennymi obowiązkami chętnie usiądzie, wypije kawę lub zje coś pysznego, do czego zachęcają nas managery restauracji. Oczywiście w okresie jesienno – zimowym mamy przygotowane odpowiednio wnętrze, na przykład na sofach pojawiają się przytulne koce lub kapy, które powodują, że klient czuje się dopieszczony, mile przyjęty.

Zarówno kolorowe witryny sklepowe, ogródki kawiarniane i restauracyjne, potykacze reklamowe oraz dostosowanie przestrzeni do okresu świątecznego, co także jest popularne są chwytami, które mają pozytywnie wpłynąć na świadomość potencjalnych klientów i zachęcić do skorzystania z usługi czy do kupienia produktów w danym sklepie.

Nie powinniśmy rezygnować z działań zachęcających do przyciągania klientów. Współcześnie jest to naturalne zjawisko reklamowe, bez którego pewnie część sklepów, kawiarni, restauracji czy innych branży nie miałoby wystarczającej liczby odbiorców.

Nadesłał:

l.nowak1815

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl