Jak sprostać wyzwaniom klientów?
Nowoczesne hotele i pensjonaty, które swoim poziomem chcą sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów powinni brać pod uwagę to, że będą musieli spełnić wiele życzeń eleganckich gości, nawet czasami bardzo dziwnych. Doskonale wiemy, że miła obsługa to obecnie nie wszystko. Najbardziej prestiżowe hotele są na poziomie zagranicznych standardów, jednak dzięki temu ich popularność rośnie i goszczą w swoich murach na prawdę znakomite osobistości, ludzi biznesu oraz osoby, które cenią sobie elegancję i dobą jakość. Dla takich klientów musimy nie tylko dostać bilety na spektakl, na który nie ma miejsc już od pół roku, ale też wynająć samochód w wybranej firmie na przykład wypożyczalnia samochodów Gdynia.
Obsługa w hotelu na tak wysokim poziomie nie może pozwolić sobie na jakąkolwiek prywatę, musi sprostać najwyższym wymaganiom. Sama recepcja powinna zachęcać już klientów do odwiedzenia hotelu ponownie, pozwolić, aby klienci poczuli się w tym miejscu, jak w domu. Oprócz tego bagażowy, który jest szybki i dyskretny, kierowniczka serwis-roomu oraz kierowniczka sali w restauracji hotelowej. Wszyscy Ci pracownicy muszą sprawić, że klienci będą zadowoleni.
Hotel powinien posiadać własną taksówkę hotelową, oczywiście powinien to być samochód dobrej marki, koniecznie elegancki lub mieć podpisaną umowę z firmą, która wypożycza samochody na prośbę klientów danego hotelu, na przykład wypożyczalnia samochodów Gdynia. Wówczas klienci mogą cieszyć się dobrą jakością komunikacji w mieście i liczyć na dostosowanie hotelu do zagospodarowania czasem danego klienta.
Jak widać zorganizować dobry hotel, na wysokim poziomie jest bardzo trudno, ale ważne jest, aby zawsze podwyższać jego standardy oraz dorównywać tym, najbardziej prestiżowym na świecie.
Nadesłał:
l.nowak1815
|