Jak zabrać się za organizację ślubu?


Jak zabrać się za organizację ślubu?
2013-06-19
Ślub dla niemal wszystkich małżonków to najważniejszy dzień w życiu. Następujące po nim wesele to kolejne niezapomniane przeżycie. Warto zorganizować je w miejscu, które podkreśli charakter zabawy.

Jest wiele sal bankietowych i domów weselnych, a także dworków i zamków, w których weselnicy mogą wspólnie hucznie świętować. Czym musimy kierować się podczas wyboru sali weselnej? Przede wszystkim liczbą gości i budżetem, którym dysponujemy oraz lokalizacją domu weselnego. Nie ma sensu wynajmować wielkiej sali na kameralne przyjęcie weselne. Jeśli z jakichś powodów nie chcemy organizować typowego wesela z tańcami, a jedynie obiad dla najbliższych, nie warto rezerwować sali z parkietem tanecznym. Należy wciąż także pod uwagę zaplecze noclegowe, jakim dysponuje właściciel sali. Często goście zjeżdżają się z daleka i powinni móc się przespać oraz odświeżyć się po podróży. Ważny jest także wygląd sali i usługi dodatkowe, na przykład oferowane atrakcje wieczoru.Sala weselna zdecydowanie powinna być klimatyzowana. Musimy zastanowić się, czy chcemy, by muzyka rozbrzmiewała w tej samej sali, w której podawane posiłki, czy też w sali osobnej. Większość właścicieli lub domów weselnych proponuje narzeczonym kompleksową organizację wesela, dzięki czemu państwo młodzi nie muszą na własną rękę szukać cukiernika, dekoratora, florystki czy firmy cateringowej. Warto skorzystać z takiej oferty, jeśli nie ma się czasu na samodzielne przygotowanie wesela – może jednak wiązać się to z dodatkową opłatą i rozczarowaniem w dniu przyjęcia. Przed podpisaniem umowy wynajmu sali bądź domu weselnego powinno się poczytać opinie na jej temat (zwłaszcza na temat obsługi i warunków lokalowych) lub popytać rodzinę bądź znajomych.

Nadesłał:

zami

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl