Jak zatrzymać klienta?


2014-08-25
Firma Bonair SA zaprasza na bezpłatne webinarium zatytułowane „System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta”

Firma Bonair SA zaprasza na bezpłatne webinarium zatytułowane „System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta", które odbędzie się 12 września br. o godz. 10.00. Tematem spotkania będą możliwości systemu Microsoft Dynamics CRM w odpowiedzi na codzienne problemy opiekunów handlowych związane z obsługą klientów. Organizatorem webinarium jest portal decyzje-it.pl, a poprowadzi je Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader, Bonair SA.


W trakcie wirtualnej sesji zostanie zaprezentowany system Microsoft Dynamics CRM wyposażony w autorskie Mechanizmy Handlowego Ostrzegania firmy Bonair, które pozwalają użytkownikowi w szybki sposób oceniać sytuację i zaplanować działania pozwalające uniknąć ryzykownych sytuacji. Zaprezentowane zostaną również przykłady automatycznej analizy zamówień i faktur pobieranych z systemu klasy ERP, której wynikiem są proste i jasne wskazówki mówiące użytkownikowi, który z klientów jest zagrożony odejściem, który zmienił swoje zachowania zakupowe i co należy zrobić, aby wyeliminować spadek sprzedaży.

- Serdecznie zapraszamy na nasze webinarium, podczas którego skupimy się na funkcjonalnościach i ergonomii użycia systemu Microsoft Dynamics CRM. Jego możliwości zaprezentujemy na bazie doświadczeń z wdrożeń u naszych klientów. Dzięki temu uczestnicy spotkania dowiedzą się, w jaki sposób przedstawiciel handlowy może efektywnie obsługiwać dużą liczbę klientów oraz sprawnie kontrolować poziom dokonywanych przez nich zakupów, a także w jaki sposób wykryć, że klient zaczyna zamawiać u konkurencji i co należy z tym zrobić - komentuje Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader, Bonair SA.

Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, który znajduje się na stronie http://decyzje-it.pl/webinaria/system-handlowego-ostrzegania-crm-pomoze-ci-zatrzymac-klienta.html.

***

Informacje o Bonair SA

Bonair SA jest dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla branży finansowej, administracji publicznej, przedsiębiorstw handlowych, produkcyjnych i usługowych. Firma istnieje na polskim rynku od 1991 roku. Specjalizuje się we wdrażaniu systemów wspierających zarządzanie klasy ERP, CRM, Business Intelligence, a także zajmuje się projektowaniem i tworzeniem dedykowanych aplikacji branżowych. Firma posiada najwyższy status partnerstwa z Microsoft „Gold Certified Partner" m.in. w zakresie ERP, a także jest członkiem Inner Circle  i President's Club for Microsoft Dynamics, czyli grup skupiających najbardziej strategicznych Partnerów Microsoft Dynamics z całego świata. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 170 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bonair.com.pl.

Kontakt:

Ilona Tyczyńska                            
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD    
Tel: +48 22 626 96 74
Mobile: 668 492 521     
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl     
www.sigma.com.pl    

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager                            
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 626 96 74                        
Mobile: 668 368 804
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl    
www.sigma.com.pl                    

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl