Jak zostać gwiazdą?


Jak zostać gwiazdą?
2009-03-05
Małgorzata Górna wzięła udział w konkursie muzycznym MOTOROKR STAR™ i spełniła swoje marzenie o śpiewaniu – właśnie wróciła z sesji nagraniowej w Nowym Jorku.

Roczny kontrakt z wytwórnią muzyczną, nagranie piosenki, muzyczny telefon ROKR E8 - o takie nagrody walczyli uczestnicy konkursu Motoroli (NYSE: MOT) MOTOROKR STARTM.

Ich talent muzyczny oceniali zarówno internauci, specjalne jury, w skład którego weszli przedstawiciele stacji telewizyjnej MTV, stacji radiowej Radio ESKA i firmy Motorola, jak i ikona muzyki oraz ambasador marki Motorola - Wyclef Jean.

Konkurs zwyciężyła Małgorzata Górna z Legnicy. Laureatka właśnie wróciła z wyjazdu do Nowego Jorku, gdzie spotkała się z Wyclefem Jeanem i Fergie. Jednak najważniejszym dla niej wydarzeniem było nagranie napisanej przez Wyclefa Jeana piosenki. Wykonanie oraz umiejętności Małgorzaty oceniła później Fergie. Teraz laureatka czeka na podpisanie kontraktu z wytwórnią nagraniową.

- Muzyka towarzyszy na każdym kroku wielu użytkownikom naszych produktów, dlatego ciągle poszerzamy nasze muzyczne portfolio o telefony takie jak ROKR E8, MOTO U9 czy MOTO EM325. To również powód, dla którego zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie konkursu MOTOROKR STAR - mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe.

Muzyczne zmagania rozpoczęły się w listopadzie ubiegłego roku. Warunkiem uczestnictwa był zakup jednego z wymienionych w regulaminie konkursu telefonów w okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2008 roku. Następnie wystarczyło założyć na stronie www.motorokrstar.com/pl konto i umieścić tam nagranie wykonanej przez siebie piosenki, wybranej spośród następujących tytułów:

1. True Colors (w wykonaniu Cyndi Lauper)

2. Big Girls Don't Cry (w wykonaniu Fergie)

3. Alone (w wykonaniu Celine Dion)

4. Hit Me With Your Best Shot (w wykonaniu Pat Benatar)

5. Call Me (w wykonaniu Blondie)

6. Gone 'til November (w wykonaniu Wyclef Jeana)

7. Touch Your Button (w wykonaniu Wyclef Jeana)

8. Heartbreak Hotel (w wykonaniu Elvisa)

9. Stand By Me (w wykonaniu Bena E. Kinga)

10. Livin' On a Prayer (w wykonaniu Bon Jovi)

Kampania reklamowa:

W Polsce konkurs Motoroli od 10 listopada wspierała komunikacja teaserowa. Tydzień później kampania reklamowa ujawniła szczegóły projektu oraz ruszyła strona internetowa konkursu, m.in. na największych portalach (WP, Onet, Interia, Gazeta.pl) i w komunikatorze Gadu-gadu. Wsparcia udzielały media: MTV, VIVA, VH1, radio Eska ze stroną internetową stacji oraz magazyn „Eurostudent". Konkurs był promowany również w trakcie audycji „ImprEska w Radiu Eska".

Informacje o Motoroli

Motorola jest światowym dostawcą innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Rozwija technologie, produkty oraz usługi umożliwiające mobilną komunikację. W skład jej portfolio wchodzą: infrastruktura telekomunikacyjna, korporacyjne rozwiązania mobilne, rozwiązania dla bezpieczeństwa publicznego, urządzenia multimedialne o wysokiej rozdzielczości obrazu, telefony komórkowe oraz akcesoria Bluetooth. Jest zaangażowana w tworzenie nowej generacji rozwiązań komunikacyjnych służących zarówno pojedynczym użytkownikom, firmom, jak i rządom. W 2008 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 30,1 mld USD.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl