Jak zrobić krok do przodu...


Jak zrobić krok do przodu...
2013-12-12
Średni i mali przedsiębiorcy potrzebują wsparcia, by się rozwijać. Nie zawsze jednak mają świadomość tego jakie kroki muszą podjąć, aby pójść krok do przodu, przygotować strategię działania, poznać rynek i znaleźć swoje mocne punkty, by móc się odpowiednio reklamować na rynku.

 

Wielu właścicieli firm nie widzi konieczności i boi się zatrudniać agencje marketingowe, a obecnie by się rozwijać potrzebne jest wsparcie specjalistów. Dla małych i średnich firm zespół pod kierunkiem Agnieszki Śliwki-Gumiennej przygotował dedykowany, nowatorski projekt wsparcia. Stworzyli Salon Firmowy Marki Sukcesu w Galerii Sucholeskiej, gdzie każdy znajdzie poradę, wsparcie, przygotowaną analizę swoich działań i jednocześnie propozycję, jak rozwijać firmę. To pierwszy tego typu pomysł w Polsce.

- W Salonie Firmowym Marki Sukcesu przedsiębiorcy znajdą u nas kompleksową obsługę. W dzisiejszych czasach sprzedaż i marketing stają się czymś nierozłącznym. Moją rolą jako opiekuna marki jest dbanie zarówno o sprzedaż, jak i marketing! Nie można przy tym sprowadzać marketingu do wydrukowania pojedynczej ulotki czy też opublikowania jednego artykułu w gazecie. To także m.in. wsparcie doradcze, projekt graficzny, wykonanie wszelkich materiałów reklamowych, outdoor, kampanie w internecie, rekrutację personelu itd. Marketing ma budować siłę marki – mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna, opiekun marki.

Kiedy zgłasza się klient przeprowadzany jest specjalny wywiad i następnie przez dział strategiczny Marki Sukcesu tworzony jest dla niego raport.

- Nie działamy „z marszu”, bo nie działamy „po łebkach”. Musimy mieć czas na to, żeby naszemu klientowi doradzić w sposób rzetelny - dodaje Agnieszka Śliwka-Gumienna.

Brand Soul Marka Sukcesu chce budować w przedsiębiorcach świadomość, że warto dbać o własny wizerunek, bo nawet jeśli nie dziś, to w przyszłości z całą pewnością przyniesie to owoce.

- Działamy kompleksowo, a przy tym badamy potencjał klienta -€“ twierdzi Agnieszka Śliwka-Gumienna. - Nie chodzi nam o to, żeby przedsiębiorca wydał jak najwięcej pieniędzy, ale żeby wydał je efektywnie. Zapraszamy do siebie przedstawicieli firm różnej branży. Zarówno tych z Suchego Lasu, jak i tych z całej Polski. Największą satysfakcję sprawia nam współpraca z przedsiębiorcami, którzy chcą się rozwijać, którzy stawiają na swoje firmy i na ich rozwój.

Pod hasłem Marka Sukcesu zostały przygotowane też projekty skierowane do gmin pod nazwą „Przedsiębiorcza gmina”, który ma na celu promocję przedsiębiorczości w wybranych gminach. Kolejną branżą objętą szczególną opieką jest gastronomia. „Gastro Marka Sukcesu” to projekt skierowany do małych i średnich restauracji, aktywizujący ich działania, zachęcający do pokazania swojej unikatowości.

Marka Sukcesu Salon Firmowy to miejsce, gdzie każdy znajdzie rozwiązanie dla swoich kłopotów, poradę jak dalej prowadzić biznes, wsparcie marketingu, PR-u i sprzedaży, ale też pomysły na rozwijanie działalności.

Nadesłał:

express

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl