JBcomm z nowymi klientami


JBcomm z nowymi klientami
2013-10-08
Aż czterech nowych klientów – DeClinic, Design Alive, FRoSTA oraz Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych – zaufało agencji komunikacji JBcomm.

Z początkiem października br. JBcomm rozpoczęła współpracę z producentem żywności mrożonej FRoSTA oraz Specjalistyczną Kliniką Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Stomatologii Estetycznej DeClinic. W ramach podpisanych umów JBcomm zajmie się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym, doradztwem strategicznym oraz realizacją projektów dodatkowych. 

 

Jako partner PR agencja odpowiedzialna jest również za działania komunikacyjne w ramach konkursu Design Alive Awards 2013 oraz kampanii edukacyjnej „Zawodniacy”, realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych. Celem programu, skierowanego do dzieci w wieku 611 lat oraz ich rodziców i opiekunów, jest wykreowanie pozytywnego wizerunku wody pitnej (w szczególności z kranu), jako zdrowej alternatywy dla słodzonych napojów.

 

JBcomm to agencja komunikacji zajmująca się doradztwem strategicznym, realizacją kampanii informacyjno-edukacyjnych, zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, PR korporacyjnym i PR marki, CSR oraz komunikacją w mediach społecznościowych. Firma specjalizuje się w obsłudze firm z branżyFMCG, wyposażenia wnętrz/ budowlanej oraz dostawców usług profesjonalnych. Do grona klientów agencji należą już m.in. OSM Piątnica, Drosed oraz Dornbracht.

Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl