JBcomm z nowymi klientami
Aż czterech nowych klientów – DeClinic, Design Alive, FRoSTA oraz Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych – zaufało agencji komunikacji JBcomm.
Z początkiem października br. JBcomm rozpoczęła współpracę z producentem żywności mrożonej FRoSTA oraz Specjalistyczną Kliniką Chirurgii Szczękowo-Twarzowej i Stomatologii Estetycznej DeClinic. W ramach podpisanych umów JBcomm zajmie się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym, doradztwem strategicznym oraz realizacją projektów dodatkowych.
Jako partner PR agencja odpowiedzialna jest również za działania komunikacyjne w ramach konkursu Design Alive Awards 2013 oraz kampanii edukacyjnej „Zawodniacy”, realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych. Celem programu, skierowanego do dzieci w wieku 6 – 11 lat oraz ich rodziców i opiekunów, jest wykreowanie pozytywnego wizerunku wody pitnej (w szczególności z kranu), jako zdrowej alternatywy dla słodzonych napojów.
JBcomm to agencja komunikacji zajmująca się doradztwem strategicznym, realizacją kampanii informacyjno-edukacyjnych, zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, PR korporacyjnym i PR marki, CSR oraz komunikacją w mediach społecznościowych. Firma specjalizuje się w obsłudze firm z branżyFMCG, wyposażenia wnętrz/ budowlanej oraz dostawców usług profesjonalnych. Do grona klientów agencji należą już m.in. OSM Piątnica, Drosed oraz Dornbracht.
Nadesłał:
JBcomm
|