Jedyne rozwiązanie marketingowe do zarządzania wszystkimi interakcjami z poziomu jednej platformy
Nowe funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle Social Relationship Management dają możliwości profilowania, analizy danych, śledzenia, publikowania i targetingu przeznaczone dla nowoczesnych marketerów.
W ramach dalszej rozbudowy najbardziej kompleksowego w branży cyfrowego rozwiązania marketingowego, na platformie Oracle Marketing Cloud pojawiły się nowe funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle Social Relationship Management (SRM). Integracja ta pozwoli nowoczesnym marketerom zarządzać interakcjami cyfrowymi z poziomu jednej platformy, co pomoże uprościć działania marketingowe i zwiększyć ich efektywność.
Rozszerzone możliwości analizy społecznościowej, śledzenia, publikowania i docierania do docelowych odbiorców (targeting) pomoże lepiej zrozumieć tych odbiorców, analizować zachowania oraz przyciągać ich uwagę, aby efektywniej dostarczać wyższej jakości sugestie handlowe.
Platforma Oracle Eloqua zapewnia marketerom możliwość docierania z komunikatami do właściwych odbiorców i segmentacji tych odbiorców, a także możliwość ich analizy i oceny w celu sprawniejszego generowania sugestii handlowych. Pozwala również przeprowadzać globalne kampanie marketingowe oraz śledzić efektywność kampanii (w tym wzrost przychodów) i zarządzać nimi.
Oracle SRM stanowi kompleksowe, ujednolicone i zintegrowane społecznościowe rozwiązanie biznesowe oferujące możliwości publikowania, zarządzania przepływem pracy, analizy danych, monitorowania i współpracy - a wszystko to z poziomu łatwego w nawigacji interfejsu.
Zintegrowana z pakietem Oracle SRM platforma Oracle Eloqua stanowi jedyne w branży kompleksowe cyfrowe rozwiązanie marketingowe zapewniające użytkownikom całościowy wgląd we wszystkie zachowania cyfrowe ich docelowych odbiorców.
Najnowsze funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle SRM bazują na integracji stron z treściami społecznościowymi i oferują następujące możliwości:
- Bardziej zaawansowany „internetowy język ciała" (digital body language), czyli cyfrowe zachowania użytkowników w witrynach społecznościowych: technologia dynamicznego śledzenia mediów społecznościowych, wraz z analityką podmiotów zewnętrznych, pozwala marketerom śledzić, lepiej rozumieć i analizować interakcje społecznościowe w większej skali.
- Integracja identyfikatora kampanii: zapewnia możliwości prawdziwie wielokanałowego zarządzania kampaniami i ich analizowania - umożliwia znacznikowanie, śledzenie i analizę treści kampanii z platformy Oracle Eloqua w różnych kanałach społecznościowych.
- Rozszerzone promowanie treści społecznościowych: możliwości „Smart CAP" (Smart Create a Post - inteligentne tworzenie postów) pozwalają szybko promować treści online i offline za pomocą zautomatyzowanego mechanizmu publikowania jednym kliknięciem.
- Niestandardowe kreowanie odbiorców: pozwala docierać do właściwych odbiorców w witrynach społecznościowych z interesującymi dla nich i aktualnymi treściami poprzez tworzenie w czasie rzeczywistym skalowalnych, ukierunkowanych kampanii.
Informacje o konferencji Oracle OpenWorld
Oracle OpenWorld w San Francisco jest najważniejszym w roku spotkaniem specjalistów ds. technologii, klientów i partnerów firmy Oracle, którzy mogą poszerzyć swoją wiedzę i nawiązać nowe kontakty. Celem konferencji jest pomoc firmom w optymalizacji systemów i przygotowaniu się do wdrożenia nowych, przełomowych technologii. Konferencja, w której bierze udział przeszło 60 000 uczestników ze 145 krajów, obejmuje ponad 2500 sesji szkoleniowych, 400 demonstracji produktów, wystawy 500 klientów i partnerów prezentujących innowacyjne aplikacje, oprogramowanie warstwy pośredniej, bazy danych, systemy serwerów i pamięci masowych oraz rozwiązania branżowe, usprawniające zarządzanie i wspierające infrastrukturę. Konferencja Oracle OpenWorld 2013 odbywa się w dniach 22-26 września w centrum konferencyjnym Moscone w San Francisco.
Nadesłał:
Oracle
|