Jesienna kampania reklamowa kanału PLANETE


Jesienna kampania reklamowa kanału PLANETE
2009-09-23
W październiku kanał dokumentalny PLANETE rozpoczyna trzymiesięczną internetową kampanię reklamową.

W październiku PLANETE rozpoczyna kampanię internetową wykorzystując marketing szeptany. Akcja obejmie najpopularniejsze portale społecznościowe. Na Facebooku, na profilu PLANETE, do którego obecnie jest zapisanych ponad 1300 osób, będą zamieszczane informacje o największych hitach filmowych, a na Naszej-Klasie zostanie utworzone konto stacji i fan cluby poszczególnych dokumentów emitowanych w PLANETE. Kanał będzie także obecny na najpopularniejszych forach internetowych związanych tematycznie z filmem, gdzie pasjonaci będą mogli dyskutować o prezentowanych w PLANETE obrazach. Ponadto na Youtube zostaną zamieszczone zwiastuny wybranych premier. 

W listopadzie i grudniu zostanie przeprowadzona kampania reklamowa na portalach Onet i Gazeta, na wybranych stronach tematycznych poświęconych filmowi i programowi telewizyjnemu. W listopadzie kampania zostanie rozszerzona o Wirtualną Polskę. Kreacja obejmie billboardy i tapety. Ponadto od października w wyszukiwarce Google zostaną podłączone linki tekstowe do ściśle dopasowanych słów-kluczy związanych z PLANETE. „Celem jesiennej kampanii reklamowej PLANETE jest wzrost oglądalności kanału poprzez promowanie wybranych filmów dokumentalnych oraz zdobycie nowych telewidzów - mówi Joanna Pogorzelska, dyrektor stacji.

Najważniejsze hity programowe tegorocznej jesieni to dokument o Carli Bruni, Madonnie, filmy z festiwalu PLANETE DOC REVIEW, m.in. „Nankin”, „Rublowka”, „Ciesz się biedą!”, oraz wznowienie na specjalne życzenie widzów cieszącej się niesłabnącym zainteresowaniem serii przyrodniczej „Ushuaia, czyli oblicza Ziemi”.

 

Kreację kampanii PLANETE przygotowała agencja MAMASTUDIO, za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

Nadesłał:

PLANETE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl